וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת צילומים לקליפ הישראלי המועמד לגראמי

עינב שיף

20.1.2010 / 8:00

היוצר אורן לביא והצלם אייל לנדסמן יציגו את 2,096 התמונות שמרכיבות את הקליפ ל-"Her Morning Elegance", שירו של לביא, אשר יתמודד על הפרס הנכסף ב-31 בינואר

אורן לביא ממשיך למנף את ההצלחה העצומה של "Her Morning Elegance", הקליפ שיצר יחד עם יובל ומירב נתן, המועמד לפרס גראמי בקטגוריית הווידיאו הטוב ביותר. לביא יציג יחד עם הצלם אייל לנדסמן תערוכה מיוחדת של לא פחות מ-2,096 תמונות סטילס המרכיבות את הקליפ המיוחד. התמונות צולמו על ידי לנדסמן ולאחר מכן סודרו ברצף כדי ליצור את הקליפ המיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי המועמדות לגראמי, מגיעה התערוכה. מתוך הקליפ "Her Morning Elegance"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם בחרו שני האמנים להציג את התמונות באופן בודד. לדבריהם, "רעיון הפירוק מעניק לצופה את היכולת לחוות את הקליפ במימד אחר ולרכוש לעצמו שבריר שנייה אחד, אשר יהיה בלעדי לו". התערוכה הראשונה תיפתח ב-28 בינואר בלוס אנג'לס, שם יוצגו 22 תמונות נבחרות מהסדרה. לאחר מכן תעבור התערוכה לניו יורק ולמקומות נוספים בארצות הברית ובהמשך גם לתל אביב. ניתן יהיה לרכוש את התמונות שלא יוצגו בלוס אנג'לס בגלריה המקוונת WWW.HMEGALLERY.COM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוס אנג'לס, ניו יורק ובסוף - תל אביב. מתוך הקליפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כצלם, מימד הזמן שאני עוסק בו הוא אלפית השניה, רסיסים של זמן שבו אני מנסה תמיד לתפוס את הרגע, להקפיא את המציאות לכדי פריים יחיד", הסביר לנדסמן את היוזמה, לה שותפים לביא וגיא לאור. "הפרויקט הזה אפשר לחבר אלפי רגעים בודדים ליצירה אחת שלמה. כעת אני חוזר ליצירה ומפרק אותה שוב לדימויים נפרדים וכך יש לאנשים את האפשרות לבחור את הרגע שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגעים בודדים ליצירה שלמה. מתוך הקליפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טקס פרסי הגראמי ה-52, בו יתמודד "Her Morning Elegance" על פרס קליפ השנה, יתקיים ב-31 בינואר בלוס אנג'לס. מול לביא יתמודדו קליפים של בלק אייד פיז, קולדפליי, דפש מוד וההרכב Beast.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully