וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

U2 וג'יי זי ישתפו פעולה למען האיטי

עינב שיף

20.1.2010 / 1:22

בונו וג'יי זי כתבו שיר משותף למען נפגעי רעידת האדמה באי הקריבי, כך אישר גיטריסט הלהקה דה אדג' בראיון לתחנת רדיו אירית. השיר ייצא בקרוב ויימכר ככל הנראה באייטונס

האסון בהאיטי הוליד התגייסות מורחבת של סלבריטאים וכוכבים למען הנפגעים הרבים, אולם שיתוף הפעולה הגדול ביותר קורם בימים אלו עור וגידים: U2 וג'יי זי יוציאו שיר משותף שיימכר למטרות צדקה עבור נפגעי האסון. את שיתוף הפעולה יזם המפיק סוויז ביטס, שפרסם בטוויטר שלו לראשונה את שיתוף הפעולה.

לאחר מכן אישר דה אדג', גיטריסט U2, כי אכן המפיק יצר קשר עם בונו וסיפר לו כי הוא וג'יי זי מעוניינים לעזור לנפגעים. על פי המגזין בילבורדד, דה אדג' אמר את הדברים בראיון לתחנת רדיו אירית, שם גם סיפר כי השיר כבר נכתב והוקלט וייצא בקרוב.

זהו שיתוף פעולה ראשון באולפן בין הראפר ללהקה הגדולים בעולם. ג'יי זי שיתף פעולה בעבר עם כריס מרטין, סולן קולדפליי, שהוא למעשה יריב של בונו, שכינה את האחרון "מאונן" בשידור חי. על פי הפרסומים, השיר יימכר ככל הנראה דרך אייטיונס.

אסון רעידת האדמה בהאיטי הביא להתגייסות גדולה של אמנים למען הנפגעים, בין השאר במשדר ענק שמארגן ג'ורג' קלוני בשיתוף סלבריטאים רבים וכן אוספים מיוחדים שניתנים לרכישה ברשת עם שירים של להקות שהסכימו לתרום את יצירותיהן בהתנדבות עבור נפגעי האסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully