וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג' לאמה יופיע בישראל

עינב שיף

21.1.2010 / 6:20

הזמר הצרפתי שהושווה לז'אק ברל וחימם הופעות של ברסנס בתחילתה הקריירה, יגיע להופעה בהיכל התרבות בתל אביב ב-30 במאי

סרג' לאמה, מהכוכבים הגדולים ביותר של הזמר הצרפתי, יגיע להופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב ב-30 במאי, כך נודע לוואלה! תרבות.

לאמה, שיחגוג יום הולדת 67 בפברואר הקרוב, התפרסם בעיקר בזכות הלהיט "Je Suis Malade" ("אני חולה") שהבליט את קולו החם וזכה מאז לגרסאות כיסוי רבות, ביניהן של לארה פביאן שתופיע גם היא בישראל. לאמה התחיל את הקריירה כמופע חימום של ז'ורז' ברסנס וזכה להשוואת לז'אק ברל. לאמה מופיע ומשחרר שירים כבר מאמצע שנות ה-60, אלא שתאונת דרכים קשה בשנת 1967 בה איבד את חברתו, עצרה את דהירתו לצמרת. ברכב נהג, אגב, אחיו של הזמר אנריקו מסיאס.

אחרי תקופת החלמה ארוכה, חזר לאמה להופעות וידע שנים מצוינות בשנות ה-70, במסגרתן הופיע כאמור באירוויזיון בשנת 1971 עם השיר "'Un Jardin Sur La Terre" שהגיע למקום העשירי. בשנות ה-80 כיכב במחזמר "נפוליאון" שזכה להצלחה גדולה.

לאחר מכן לקחה לאמה הפסקה ארוכה מהקריירה המוזיקלית שלו לטובת נסיונות להתמקד במשחק. בשנת 1994 חזר לשיר ולהופיע ובשנת 2003 חגג יום הולדת 60 ו-40 שנים לקריירה שלו בהופעת ענק בברסי מול 12,000 אנשים. בנובמבר האחרון הוציא את "L'Age D'horizon", אלבומו ה-18 עמו הוא מופיע בעולם וכעת - גם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • סרג' לאמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully