וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה על פרישת אובריאן מתעכבת

עינב שיף

20.1.2010 / 10:38

אי הסכמה על גובה הפיצויים לעובדי הטונייט שואו מעכב הודעה רשמית ובינתיים, נוכחותו של וויל פארל בתכנית ביום שישי מחזקת את ההשערה כי מדובר בתכנית האחרונה של אובריאן

לאחר שאמש (שלישי) דווח כי NBC ומנחה תוכנית הלילה שלה, קונאן אובריאן, צפויים להודיע על הפסקת ההיקשרות ביניהם, מדווחים היום אתרי תעשיית הבידור בארצות הברית כי ההודעה הרשמית בעניין מתעכבת בשל ויכוח בין הצדדים על גובה הפיצויים שישולמו לצוות התוכנית, שעקר עם אובריאן מניו יורק ללוס אנג'לס.

"צריך לזכור שאובריאן הוא זה שבחר לעזוב", תקפו ב-NBC את המנחה באוזני הלוס אנג'לס טיימס. "הוא ידע שברגע שהוא בוחר לעזוב הוא משאיר 200 אנשים, שנשלם מיליוני דולרים כדי שכל אחד מהם יפוצה, ללא עבודה. ההתמקחות האחרונה הזו היא פשוט תעלול יחצני". מנהלו של אובריאן הכחיש את הדברים ואמר "זהו בשום פנים ואופן לא תעלול. מדובר באדם שתמיד דאג בראש ובראשונה לצוות שלו ושילם להם מכיסו במהלך שביתת הכותבים".

בתוך כך, הסימנים לכך שביום שישי יקליט אובריאן את תוכנית הלילה האחרונה בהנחייתו מתחזקים נוכח רשימת האורחים הצפויה בה. בנוסף לטום הנקס, צפוי גם וויל פארל להתארח בתוכנית. נוכח המסורת של תוכניות הלילה לפיה האורח הראשון בקדנציה של כל מנחה הוא גם האורח האחרון שלו ולאור העובדה שפארל היה האורח הראשון בקדנציה של אובריאן (שהחלה ב-1 ביוני 2009), יש הרואים בהופעתו המתוכננת סימן נוסף לכך שימי אובריאן בתוכנית הלילה אכן הגיעו לסופם. פארל גם הגיע לביקור פתע בשידור האחרון של תוכניתו הקודמת של אובריאן, ה"לייט נייט שואו".

לשם השוואה, בילי קריסטל, שהיה האורח הראשון של ג'יי לנו בשנת 1992, התארח במה שהיתה אמורה להיות התוכנית האחרונה שלו בקיץ אחרון. אלא שעתה צפוי האחרון לשוב לכס המנחה כבר ב-1 במרץ, עם תום אולימפיאדת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully