וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: קונאן אובריאן עוזב את NBC

עינב שיף

21.1.2010 / 14:50

NBC הוציאה הודעה רשמית על עזיבתו של המנחה את התוכנית, תמורת פיצוי עתק בשווי 44 מיליון דולר לו ולצוותו. ב-1 במרץ ישוב ג'יי לנו לכסא מנחה תוכנית הלילה

אחרי ימים של ציפייה, ההודעה המיוחלת הגיעה: קונאן אובריאן עוזב את רשת NBC לאחר 17 שנים בתור אחד הטאלנטים המובילים בה. סוכנויות הידיעות מפרסמות כי אובריאן חתם על חבילת פיצויי עתק בשווי כולל של 44 מיליון דולר, מהם 32 מיליון דולר שיוענקו לאובריאן עצמו ו-12 מיליון דולר לצוותו.

"בסופו של דבר, קונאן העריך את הצעדים ש-NBC נקטה כדי לדאוג לצוות התוכנית והחליטה לפצות גם העובדים", אמר מנהלו של אובריאן, גאווין פולון. "עכשיו, הוא רק רוצה לחזור לאוויר מהר ככל האפשר".

כצפוי, התוכנית האחרונה בהנחייתו של אובריאן תשודר מחר (שישי) ואילו לנו ישוב לכסא תוכנית הלילה ב-1 במרץ, עם תום אולימפיאדת החורף. לדברי NBC, עלפי ההסכם כבר בספטמבר אובריאן יהיה רשאי לשוב לעבודה כלשהי בטלוויזיה.

בכך מסתיימת אחת הפרשיות המביכות בתולדות הטלוויזיה האמריקאית, שהחלה בכישלון תוכנית הטוק שואו של ג'יי לנו ובנסיון של הרשת להשיב את המצב לקדמותו - כשג'יי לנו יחזור לשעה 23:30 וקונאן אובריאן יידחק ל-00:05. אובריאן הודיע כי הוא מסרב לכך, אז החלה מסכת האשמות שכללה התנגחויות של אובריאן ב-NBC בתוכניתו.

בין השאר כינה אובריאן את הרשת "טיפשים חדלי אישים" ואף הפנה לא מעט חצים רעילים לכיוונו של ג'יי לנו. גם מגיש תוכנית הלילה של CBS, דיוויד לטרמן, לא נותר אדיש למהומה וניצל את תוכניתו כדי להתנגח ביריבו המר לנו.

עם הסכם הפיצויים תם עידן ברשת NBC, שאובריאן נחשב לטאלנט מוביל בשורותיה. אובריאן הנחה את תוכנית הלייט נייט של NBC בהצלחה רבה ובשנת 2004 הובטח לו כי בתום חמש שנים, ייכנס לתפקידם של ג'וני קרסון וג'יי לנו כמנחה הטונייט שואו, עד לא מזמן מותג הטלוויזיה החזק ביותר בארצות הברית. כעת, מעריכים גורמים רבים, ימצא עצמו אובריאן בתוכנית לילה מתחרה, ככל הנראה של רשת FOX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully