וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הוליווד בחרו ב"ממזרים חסרי כבוד"

עינב שיף

24.1.2010 / 5:12

סרטו של טרנטינו זכה בפרס לאנסמבל השחקנים הטוב ביותר בטקס פרסי גילדת שחקני המסך, שחיזק גם את מעמדם של ג'ף ברידג'ס וסנדרה בולוק באוסקר. "מד מן" ו-"Glee" הן הזוכות בקטגוריית הטלוויזיה

"ממזרים חסרי כבוד" של קוונטין טרנטינו זכה בפרס לאנסמבל השחקנים הטוב ביותר, הפרס החשוב ביותר בטקס הפרסים של גילדת שחקני המסך (SAG) שנערך הלילה (ראשון) ב- Shrine Exposition Center בלוס אנג'לס בפעם ה-16. הסרט זכה בפרס נוסף, כשכריסטוף וולץ זכה כצפוי בפרס לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט.

זהו הישג יוקרתי למדי לסרט ולטרנטינו בטקס שנחשב למנבא אוסקר כמעט ודאי בקטגוריות המשחק וברוב השנים גם בקטגוריית "הסרט הטוב ביותר". אולם, לרוע מזלו של "ממזרים חסרי כבוד", השנה ייתכן פער בין הזוכה בפרס האנסמבל לזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר באוסקר, בשל היעדרו של "אווטאר", זוכה גלובוס הזהב, מהמועמדויות. הסיבה לכך היא שבסרט תלת המימד של ג'יימס קמרון אין אנסמבל שחקנים שיספיק למועמדות בפרס.

לצד ניצחונו של "ממזרים חסרי כבוד" על "Precious", "NINE", "מטען הכאב" ו"לחנך את ג'ני", חוזקו מגמות שהחלו בפרס גלובוס הזהב: סנדרה בולוק זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על "הזדמנות שנייה" ("The Blind Side") כך שייתכן מאד ותגבור מריל סטריפ וקארי מאליגן בפרס האוסקר; ג'ף ברידג'ס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"Crazy Heart" וכעת נראה שדבר לא יעצור אותו בדרך לפרס אוסקר ראשון בקריירה. מוניק זכתה כצפוי בפרס לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה ב"Preciou".

טינה פיי משיבה את הכבוד האבוד

בקטגוריות הטלוויזיה לא נרשמו הפתעות מרעישות או סיפורים גדולים, מלבד השבת הכבוד האבוד של טינה פיי, שזכתה בפרס לשחקנית הקומית הטובה ביותר על תפקידה ב"רוק 30", אחרי שני הפסדים מפתיעים לטוני קולט ("טארה") בפרסי האמי וגלובוס הזהב. אלק בולדווין זכה כצפוי בפרס לשחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"רוק 30" אך הסדרה לא זכתה בפרס האנסמבל – הסדרה המוזיקלית "Glee" זכתה בכבוד, בהמשך לזכייתה בגלובוס הזהב.

בקטגוריות המוקדשות לסדרות דרמה נרשם שחזור ישיר של פרסי גלובוס הזהב, עם פרסים ל"מד מן" כאנסמבל הטוב ביותר, מייקל סי. הול ("דקסטר"), שוב עם כובע גרב, כשחקן הטוב ביותר וג'וליאנה מרגוליס עם הכרה חשובה נוספת בהצלחת "The Good Wife". דרו ברימור ("Grey Gardens") וקווין בייקון ("Taking Chance" ) זכו בפרסי המשחק במיני סדרה/סדרות טלוויזיה. סנדרה בולוק הציגה באופן מרגש את בטי ווייט, זוכת פרס הגילדה למפעל חיים בגיל 88.

גילדת שחקני המסך של נחשבת לאחת האגודות החזקות בתעשייה, אשר ל-120,000 החברים בה השפעה גדולה בהוליווד. הטקס נחשב לסמן מהימן למדי לזוכים באוסקר באותה שנה, לצד טקסים כמו פרסי אגודת הבמאים וכמובן גלובוס הזהב. בשנה שעברה זכה בפרס הסרט הטוב ביותר של הגילדה הסרט "נער החידות ממומביי" שהמשיך אחר כך גם לזכייה באוסקר, כמו גם שון פן ("מילק") שהפתיע את מיקי רורק ("המתאבק") בטקס ולאחר מכן - גם באוסקר.

רשימת הזוכים המלאה בפרסי הקולנוע

*אנסמבל השחקנים הטוב ביותר - "ממזרים חסרי כבוד"

*השחקן הטוב ביותר - ג'ף ברידג''ס, "Crazy Heart"

*השחקנית הטובה ביותר - סנדרה בולוק, "The Blind Side"

*שחקן המשנה הטוב ביותר - כריסטוף וולץ, "ממזרים חסרי כבוד"

*שחקנית המשנה הטובה ביותר - מוניק, "Precious"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רשימת הזוכים המלאה בפרסי הטלוויזיה

*האנסמבל הטוב ביותר בסדרת דרמה - "מד מן"

*האנסמבל הטוב ביותר בסדרה קומית/מוזיקלית - "Glee"

*השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית - טינה פיי, "רוק 30"

*השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית - אלק בולדווין, "רוק 30"

*השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה - מייקל סי.הול, "דקסטר"

*השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה - ג'וליאנה מרגוליס, "The Good Wife"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully