וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לס קלייפול יופיע בישראל

עינב שיף

25.1.2010 / 23:00

סולן להקת פרימוס ואחד היוצרים המרתקים ברוק האמריקאי יגיע למועדון הבארבי בתל אביב ב-25 במרץ להופעה אחת

לס קלייפול, בסיסט ומנהיג להקת Primus, מגיע להופעה בישראל. קלייפול יופיע ב-25 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב וזו תהיה הופעתו הראשונה בארץ. מפיק המופע הוא ליאור קמלי, שהביא לישראל באחרונה את פיטר מרפי וג'ו בונמסה. מחיר 100 הכרטיסים הראשונים למופע עומד על 209 שקלים, ולאחר מכן יעמוד על 229 שקלים.

קלייפול בן ה-46 התפרסם בעיקר בשל היותו מנהיג להקת ה-Fאנק מטאל האמריקאית Primus, מהלהקות הבולטות ברוק האמריקאי ב-25 השנים האחרונות. הלהקה התפרסמה בשל הופעותיה האנרגטיות ואלבומיה הבלתי מתפשרים. עד שנת 2000, אז יצאה הלהקה למעין חופשת פירוק, שחרר ההרכב שישה אלבומי אולפן, המפורסמים שבהם הם "Sailing The Seas of Cheese" ו-"Park Soda" שהגיעו למעמד פלטינה בארצות הברית. בשנת 2000 יצאה הלהקה, כאמור, להפסקה, אולם בשנת 2003 התאחדה והוציאה אלבום אוסף ו-DVD הופעה, ולאחר מכן המשיכה גם לסיבוב הופעות שהסתיים ב-2008.

קריירת הסולו של קלייפול החלה באמצע שנות ה-90, בפרויקטים שונים בהם היה מעורב. תחת שמו הוציא קלייפול שני אלבומים, האחרון שבהם הוא " Of Fungi and Foe" שיצא במרץ 2009. באלבום השתתף גם יוג'ין הוץ, סולן להקת גוגול בורדלו שהופיעה בישראל לאחרונה.

בנוסף להיותו מוזיקאי, קלייפול הוא גם במאי. סרט הביכורים שלו, "Electric Apricot", יצא ב-2007 ומספר את סיפורה של להקת רוק בעלת אותו שם. קלייפול אף כיכב בסרט. בנוסף, הוא כתב רומן בשם "South Of The Pumphouse" שיצא בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully