וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי ה-NME: ארקטיק מאנקיז מובילים עם 6 מועמדויות

עינב שיף

25.1.2010 / 22:35

הלהקה מועמדת בין השאר לפרס הלהקה הטובה ביותר בבריטניה, פרס האלבום הטוב ביותר של השנה וגם - פרס האלבום הגרוע של השנה, בטקס הפרסים של מגזין המוזיקה הבריטי

ארקטיק מאנקיז מועמדים ל-6 פרסי NME, כך נחשף הערב (שני) עם הכרזתה של רשימת המועמדים לפרסים שיעניק מגזין המוזיקה הבריטי בטקס חגיגי שייערך בלונדון ב-24 בפברואר. הלהקה מועמדת לפרס ההרכב הבריטי הטוב ביותר, פרס המופע החי הטוב ביותר, פרס הקליפ הטוב ביותר עבור "Cornerstone" מאלבומם האחרון "Humbug", שמועמד הן לפרס האלבום הטוב ביותר והן לפרס האלבום הגרוע ביותר של השנה. השיר "Crying Lightning" מועמד לפרס השיר הטוב ביותר של השנה.

על פרס ההרכב הבריטי הטוב ביותר של השנה תתמודד גם קסביאן, המועמדת גם היא לשישה פרסים. בין השאר מועמד הלהקה בקטיגוריית אלבום השנה עבור "'West Ryder Pauper Lunatic Asylum", בקטיגוריית המופע החי הטוב ביותר וכן בקטיגוריה חדשה המיועדת ללהקה המעניקה יחס מיוחד למעריציה.

הלהקות הנוספות המתמודדות על פרס ההרכב הבריטי הטוב ביותר הן מיוז, ביפי קלירו ואואזיס המפורקת. על פרס הלהקה הבינלאומית הטובה ביותר מתמודדות גרין דיי, ומפייר ויקאנד, קינגז אוף ליאון ופראמור. בקטגוריית האלבום הטוב ביותר מועמדות לצד ארקטיק מאנקיז וקסביאן גם ההורורז על "Primary Colours", הקריבס עם "Ignore The Ignorant" ומיוז על "The Resistance".

בקטגוריות הסולו המיועדת לגברים ונשים מועמדים ג'וליאן קזבלנקס, דיזי רסקל, פלורנס אנד דה מאשין, ג'יימי טי וליידי גאגא. גאגא זכתה להיות מועמדת גם לפרס האלבום הגרוע ביותר על "The Fame" וכן לפרס המתלבשת הטובה ביותר - והגרועה ביותר. גאגא מועמדת לקטגוריה מקורית נוספת של פרסי ה-NME והיא "נבל השנה", בה מועמדים גם האחים גלאגר מאואזיס (לחוד, כמובן), סיימון קאוול וקנייה ווסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully