וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר סטון: "היטלר הוא תוצר של העידן שלו"

עינב שיף

26.1.2010 / 8:00

הבמאי ממשיך לספק תובנות אודות המנהיג הנאצי וטוען כי "היטלר היה מפלצת, אבל גם לפרנקנשטיין היה ד"ר פרנקנשטיין". גם לרצח קנדי הוא מסרב להניח

זמן קצר אחרי שטען כי אדולף היטלר היה שעיר לעזאזל, אוליבר סטון מנסה להבהיר את עמדתו כלפי הצורר הנאצי ולא בטוח שהוא משפר את תדמיתו. "היטלר הוא מפלצת, אין ספק", אמר סטון במהלך ביקור בבנגקוק, "אבל כמו שלפרנקנשטיין, שגם היה מפלצת, היה את ד"ר פרנקנשטיין. כך גם הוא היה תוצר של העידן שלו".

סטון אמר את הדברים בהרצאה שנשא לרגל צאת הסדרה הדוקומנטרית החדשה שהפיק, "The Secret History of The United States". הסדרה אמורה להסביר "כיצד אמריקה לא תלמד מגרמניה בשנות ה-30", כפי שאמר לעיתונאים במקום.

סטון הוסיף אש למדורה כשטען שארצות הברית עדיין חיה בהכחשה בקשר לאפשרות שלא לי הארווי אוסוולד רצח את קנדי, כפי שנרמז בסרטו המפורסם "JKF" משנת 1991. "זה עדיין נושא רגיש עבור אנשי תקשורת או אקדמיה, שלא יסכנו את הקריירה שלהם ואת מעמדם", אמר סטון בהרצאה בה נכחו 300 סטודנטים.

ב-11 בינואר הצית סטון, בן ה-,63 סערה כשאמר כי "היטלר היה שעיר לעזאזל. הוא היה תוצר של מספר פעולות, זה עניין של סיבה ותולדה. אנשים בארצות הברית לא יודעים מה הקשר בין מלחמת העולם הראשונה לשנייה". זאת, לאחר שהתבטא מספר פעמים בנושאים שנויים במחלוקת, לצד קריירה קולנועית מרשימה שכללה סרטים שהטרידו לא פחות מאמירותיו, כמו "רוצחים מלידה" ו-"W" אודות הנשיא ג'ורג' ו' בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully