וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב דילן מגיע - לבית הלבן

עינב שיף

26.1.2010 / 21:18

היוצר האגדי יופיע לראשונה בקריירה שלו במשכנו של נשיא ארצות הברית, באירוע הוקרה לשירי התנועה לזכויות האזרח, שדילן הוא נציגה המובהק ביותר

בעוד המגעים עם מנהליו של בוב דילן על הופעתו בישראל ממשיכים להתנהל, נודע כי היוצר המפורסם סגר על הופעה לא פחות אטרקטיבית - בבית הלבן. דילן בן ה-68 יגיע לראשונה בקריירה שלו למשכנו של נשיא ארצות הברית, באירוע הוקרה לשירי תנועת זכויות האזרח, שיצירתו של דילן זוהתה עמה לאורך שנים.

ההופעה תתקיים ב-10 בפברואר, בחסות הנשיא אובמה ומשפחתו, כפי שמדווחות סוכנויות הידיעות. אמנים נוספים שיופיעו באירוע הם ג'ון לג'נד, ג'ניפר האדסון, סמוקי רובינסון ושריל קול. מנחי האירוע יהיו השחקנים קווין לאטיפה ומורגן פרימן. באירוע יושרו המנוני התנועה, כמו "The Times They Are A-Changin" שהיה להמנון התנועה לזכויות האזרח בתחילת שנות ה-60 וכן יושמעו נאומים מכוננים בתולדותיה.

דילן נחשב לאמן אנטי-ממסדי בתחילת הקריירה שלו, בזכות שירי מחאה כמו "Masters of War". עם זאת, הנשיא קלינטון הפך את דילן ליקיר הממסד פעמיים: ראשית, כשדילן הופיע בטקס ההשבעה לנשיאות של קלינטון בשנת 1992 ושנית, כשקלינטון העניק לו את אות הכבוד של מרכז קנדי בשנת 1997. כעת, לאחר חמישה עשורים של יצירה, יגיע דילן גם לבית הראשון של ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully