וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה עם פונץ' - "ציניות"

עינב שיף

28.1.2010 / 7:32

הערב תחגוג פונץ' את צאת אלבום ההופעה הכפול שלה, אז קבלו מדריך לכל ההפתעות של ההרכב וקליפ מיוחד של וואלה! תרבות לשיר "ציניות", מתוך החזרות של הלהקה

דייב שחר

(פונץ' מבצעת את "ציניות", מתוך אלבומה השני "הצוללת". צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: בת גולן)

החותמת הסופית לייחודיות של פונץ' בתרבת הישראלית התקבלה באותו פסטיפונץ', שלושה ערבי הופעות רצופים ומדהימים שהעניקה הלהקה לפני שלוש שנים, עם צאת האלבום "פינוקיו". אחרי 72 שעות רצופות ללא שינה, הסולן וכותב המילים יוסי בבליקי התייצב על הבמה הקטנה של תיאטרון תמונע והעניק הופעה של שלוש וחצי שעות, כולל כמעט כל שיר שהשתתף בו אי פעם.

הביצועים ל"הקומוניסט", "משחק על הכבוד", "השטח העצוב" ואפילו "לב שבור" היו כל כך חמים, אנרגטיים, תמימים ומצד שני גם יודעי כל. בסיכום הכללי, הם היו כל מה שאי פעם אפשר היה לרצות ממוזיקה ישראלית שיכולה להיות שייכת לכל אדם על הפלנטה.

מאז אותם שנים פונץ' שתקה. בבליקי המשיך להופיע מדי פעם עם שירי "אלבום המצעדים" ו"האגרוף", אך רק עכשיו פונץ' על שלוחותיה חוזרת בכל הכוח עם מספר אלבומים שכדאי לשים אליהם לב.

הריליס הראשון הוא ההוצאה המחודשת והמשמחת של "אלבום המצעדים" של יוסי בבליקי, שרואה אור 15 שנים אחרי שאזל מהדפסה, בהוצאת NMC יונייטד. הריליס השני הוא אלבום ההופעה הכפול של פונץ', שמתעד את אותן הופעות בפסטיפונץ' שהתקיים בשנת 2007. שניהם כבר יצאו לחנויות וניתן יהיה לרכוש אותם בהופעות הלהקה.

דנה ראתה עב"ם - ואלבום חדש

לצד בבליקי ופונץ' גם דנה בקר, שהצטרפה להרכב לקראת צאת האלבום "פינוקיו", חוגגת את "זכרונות שקורים עכשיו", אלבום בכורה בשיתוף החברים מפונץ' - אלי שאולי, הגיטריסט המופלא של ההרכב (ואחד הגיטריסטים הטובים ביותר ברוק הישראלי לדורותיו), הפיק מוזיקלית וגם בועז כהן ובבליקי התארחו בהקלטות. בקר תחגוג את צאת האלבום ב-2 בפברואר במועדון האוזןבר, עם פונץ' כמובן.

בועז כהן, קלידן פונץ', הוציא יחד עם בבליקי באחרונה את "דצמבר 2", אוסף קטעים אינסטרומנטליים ושירים בהשראת הסרט "חצאית דמעות" של תמר ירום. באלבום משתתפות חנה יאהן פארוז, בת דודתה של ריטה וגם אפרת בן צור, בדואט "פרח עד" עם בבליקי. פרט טריוויה נוסף הקשור ל"דצמבר 2" הוא השתתפותו של שלום גד, ממייסדי פונץ' ששב לשתף פעולה עם בבליקי לצורך האלבום.

גד עצמו, תמיד חלק ממשפחת פונץ', עובד על אלבום חדש שעתיד לראות אור במהלך 2010. אחת לחודש מקיים גד הופעות במועדון האוזןבר עם להקת היהלומים, בה מנגן שאולי.

אחיו של גד, אביב גדג' מאלג'יר, תמיד נחשב לצלע מורחבת של משפחת פונץ' והוא מופיע בימים אלו עם שירי "תפילה ליחיד", אלבום הסולו שלו. גבריאל בלחסן, שותפו לאלג'יר, הוציא באחרונה סינגל ראשון מתוך "אדמה חרבה", אלבום הסולו הרביעי שלו.

הערב (חמישי) בשעה 22:30 תופיע פונץ' בתיאטרון תמונע בתל אביב, המקום שכבר מזוהה בקרב הלהקה כבמה שבה דברים גדולים יכולים לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully