וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוטשים - "משחקים של ילדים"

עינב שיף

28.1.2010 / 9:00

עם התגית האוטומטית של "עוד להקת רוק משדרות", הנוטשים משחררים סינגל ראשון."אנחנו להקה שעומדת בזכות עצמה", אומר הסולן רוי יפרח לוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי

לא קל לעשות רוק בישראל ועוד יותר לא קל לעשות אותו בדרום הארץ. זה לא רק המצב הכלכלי, אלא דווקא המיתוג האוטומטי של להקות המגיעות מאזור נתיבות-שדרות, כמו הנוטשים, שמושוות אוטומטית לכנסיית השכל מחד ושמעון בוסקילה מאידך.

"אנחנו לא רואים את עצמנו כעוד חוליה בשרשרת", אומר הסולן רוי יפרח לוואלה! תרבות, עם צאת הסינגל הראשון של הלקה. "אנחנו להקה שעומדת בזכות עצמה. מהאזור הזה יצאו אמנים מצליחים כמו טיפקס, כנסיית השכל, חיים אוליאל, שמעון בוסקילה ואנחנו בהחלט מכבדים את כל האמנים הגדולים שיצאו מהאזור, אבל לא קל לעשות מוזיקת רוק בפריפריה, זה לא הז'אנר השולט פה".

"אנחנו הולכים עם הסגנון המוזיקלי שלנו ומאמינים בו", מוסיף יפרח. "אנחנו מאד מחוברים למקום שממנו אנחנו באים ואנו מאמינים שאם המוזיקה שלנו הייתה נוצרת במקום גיאוגרפי אחר היא לא הייתה נשמעת ככה. יש בה הרבה ניחוח דרומי, משהו שאפשר למצוא רק במקומות כאלו".

להקת הנוטשים. תמי דהן,
לא עוד חוליה בשרשרת. הנוטשים/תמי דהן

הנוטשים הוקמו לפני שמונה שנים, אולם לאחר מספר גלגולים ושינויים בהרכב, רק בשנת 2008 החלה הלהקה לעבוד באופן אינטנסיבי על החומרים מהם יהיה עשוי אלבום הבכורה שלהם, בהפקת המוזיקאי המוערך אבי ווקנין.

את השיר הראשון, "משחקים של ילדים", כתב יפרח בעקבות סיפור אמיתי כואב מחייו האישיים. "הטקסט של השיר מבוסס על סיפור אמיתי של חברה טובה שנאנסה בילדותה ולא העיזה לספר ולשתף על המקרה", מספר יפרח. "זה סיפור שמאד נגע לליבי, ואחרי שהיא שיתפה אותי בפרטים, הגעתי הביתה, וזה מה שיצא ממני .

"זהו שיר מחאה על כל עניין הפדופיליה והאונס", מוסיף יפרח. זה מאד עצוב לראות כמה ילדים קטנים חשופים בעצם להתעללות מינית מצד מבוגרים. אנחנו מאמינים שזה נושא שחשוב שיהיה במודעות כדי להפחית את מימדי התופעה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הנוטשים יופיעו בבארקה בבאר שבע ב-9 בפברואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully