וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

28.1.2010 / 8:38

מל גיבסון מסתבך בקונספירציות ממשלתיות, ג'ורג' קלוני נופל להזיות, קלייב אואן בחיי מותרות ודרמה בריטית שסוחטת רק מילים טובות. אלו הסרטים שעולים הערב על המסך הגדול

על סף תהום

מל גיבסון מגלם את תומאס, בלש במחלק הרצח של משטרת בוסטון, אשר בתו ואימה נרצחות בכניסה לביתן על ידי אדם, אשר נראה כי נשלח למעשה לחפש אותו. פיתרון זה נראה קל מדי לתומאס, אשר יוצא לחפש אחר האמת שמתגלה כרצופת קונספירציות ומזימות ממשלתיות.

מן הביקורות: מצד אחד "מל גיבסון חייב סרט טוב באופן נואש", כפי שטען הניו יורק אובזרבר ומצד שני "משחק אינטנסיבי של גיבסון במותחן אפקטיבי באופן ברוטלי", כפי שטען ההוליווד ריפורטר. אתם תחליטו.

ציונים: רוטן טומייטוס - 61, מטקריטיק - 63

במאי: מרטין קמפבל, שחקנים: מל גיבסון, דני יוסטון, ריי וינסטון, בוג'אנה נובאקוביק (126 דקות)

גברים שבוהים בעזים

יואן מקגרגור מגלם את ביל עיתונאי נלהב הנלכד ברשתו של בחור בשם לין קאסידי, המגולם על ידי ג'ורג' קלוני. קאסידי טוען כי הוא חייל ביחידה נסיונית המסוגלת לקרוא את מחשבות האויב ובכך לנצחו במלחמה. הוא מעניין את ביל בסיפור היעדרותו של מפקד היחידה דג'נגו, המגולם על ידי ג'ף ברידג'ס. כשהשניים מוצאים את המפקד במחנה המנוהל על ידי עריק של אותה יחידה מובחרת (קווין ספייסי), מוצא עצמו העיתונאי לכוד בין שתי המחנות.

מן הביקורות: "קלוני נותן הכל ומה הוא מקבל? ריק, שבו הסיפור היה אמור להיות", נכתב בניו יורקר. המגזין וראייטי רואה את הדברים מעט אחרת: "סיפור שכתוב באופן נפלא ומשוחק על ידי קאסט שנמצא בשיאו", קבע המגזין היוקרתי.

ציונים: רוטן טומייטוס - 57, מטקריטיק - 54

במאית: גרנט הסלוב, שחקנים: ג'ורג' קלוני, יואן מקגרגור, ג'ף ברידג'ס, קווין ספייסי, סטפן לאנג (94 דקות)

מחוץ למים

אחד הסרטים הבריטים הבולטים של השנה, בכיכובה של קייטי ג'ארוויס המגלמת את מיה, נערה בריטית עם פה גדול, בלי חברים ובלי עתיד ורוד אחרי שבית הספר ביקש ממנה בנימוס שלא להגיע לשטחו יותר. דווקא בן זוגה החדש של אימה הוא זה שמציע לה אופק חדש ויחסי אהבה מיוחדים מתפתחים בין השניים.

מן הביקורות: "פשוט פיצוץ" (מגזין Salon.com), "עוצר נשימה בפתיחותו" (ניו יורק מגזין), "דילמות ההתבגרות תוארו מעט מאד באותנטיות וכוח כמו בסרט הזה" (ניו יורק טיימס). המבקרים, במילים אחרות, אהבו.

ציונים: רוטן טומייטוס - 75, מטקריטיק - 79

במאית: אנדריאה ארנולד, שחקנים: קייטי ג'ארוויס, מייקל פאסבנדר, קירסטון ווירינג (123 דקות)

מתחיל מחדש

קלייב אואן הוא עיתונאי ספורט המאבד את אשתו לאחר מאבקה במחלה קשה. כדי להשיב את החיוך לפניהם של בניו, הוא מחליט להיענות לכל בקשה שלהם והתוצאה היא אורח חיים ראוותני ובזבזני, אשר עלול להמיט על המשפחה אסון נוסף.

מן הביקורות: "ההופעה של אואן אדירה והופכת את הסרט למצחיק, נוגע וחיוני", קובע הרולינג סטון. "הופעה מצוינת של אואן מביאה למסקנה שלא מגיע לו סרט שבקושי ראוי להיות מוקרן", קובע הסן פרנסיסקו כרוניקל. מזל שעל הופעתו של אואן ישנה הסכמה.

ציונים: רוטן טומייטוס - 63 , מטקריטיק - 57

במאי: סקוט היקס, שחקנים: קלייב אואן, אמה בות', לורה פרייז'ר (104 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully