וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של סנטנה בישראל נדחה למועד בלתי ידוע

עינב שיף

28.1.2010 / 20:55

הנהלתו הבינלאומית של הגיטריסט הודיעה כי עקב "בעיות לוח זמנים", המופע לא יתקיים ב-3 ביוני. שוקי וייס, מפיק המופע בישראל: "קיבלתי בתדהמה את הבשורה"

הופעתו של קרלוס סנטנה בישראל נדחית למועד בלתי ידוע, כך הודיע הערב (חמישי) שוקי וייס, מפיק המופע בישראל. "אנחנו מצטערים על כי לוח הזמנים שלנו מאלץ אותנו לדחות תאריכים מסויימים שכבר נקבעו", אמר מייקל וריאונס, מנכ"ל חברת ההנהלה של סנטנה. "אנחנו מצפים להופיע במקומות ההיסטורים אליהם סנטנה רוצה לשוב מזה זמן רב". "קיבלתי בתדהמה את הבשורה", מסר הערב שוקי וייס. "אני מופתע ומאוד מצטער על השינוי בתוכניות של האמן".

סנטנה היה אמור להופיע באצטדיון בלומפילד בישראל ב-3 ביוני. מהפקת המופע נמסר כי רוכשי הכרטיסים מתבקשים לאסוף את כספם בנקודות המכירה השונות החל מיום א' הקרוב. העסקאות שנעשו באשראי יבוטלו אוטומטית

קרלוס סנטנה נחשב לאחד המוזיקאים המצליחים בעולם אשר התפרסם בזכות יכולותיו בנגינה על גיטרה חשמלית. היוצר מכר עשרות מיליוני עותקים וזכה במספר פרסי גראמי. בישראל היה אמור להופיע סנטנה עם להקה בת 10 נגנים. למרות ביטולו של סנטנה, הקיץ הקרוב אמור להיות עמוס מבחינתו של שוקי וייס, עם הפקת המופע של הפיקסיז ב-9 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully