וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאים אומרים תודה לניל יאנג

עינב שיף

30.1.2010 / 16:16

כוכב הרוק זכה בפרס הוקרה מטעם קרן סיוע למוזיקאים במצוקה, הפועלת מטעם תעשיית הגראמי. אפילו הרד הוט צ'ילי פפרז שברו שתיקה לכבוד האירוע

סוף השבוע של פרס הגראמי החל רשמית בליל שישי, עם אירוע ההוקרה לכבודו של ניל יאנג. המוזיקאי האגדי זכה לערב מחווה של מיטב המוזיקאים בעולם בזכות פועלו ההתנדבותי ואירועי הצדקה בארגונו, מטעם קרן Musicares, הפועלת כזרוע של תעשיית הגראמי לסיוע למוזיקאים במצוקה. כל הכספים שנאספו באירוע, נתרמו למטרה זו.

בערב עצמו הופיעו אמנים רבים עם שיריו של יאנג, ביניהם נורה ג'ונס, דייב מת'יוז, שריל קרואו, ווילקו, ג'וש גרובן, קית' אורבן, אלביס קוסטלו, איחוד של קרוסבי סטילס ונאש עוד. רגע השיא של הערב היה ההופעה הראשונה של הרד הוט צ'ילי פפרז באירוע, לראשונה כלהקה לאחר שלוש שנים ולראשונה ללא ג'ון פרושיאנטה הפורש, עם ג'וש קלינגהופר בעמדת הגיטריסט.

רד הוט צ'ילי פפרס , אירוע הוקרה של הגראמי לזמר ניל יאנג. AP
הפפרז עושים כבוד ליאנג/AP

הלהקה ביצעה את "A Man Needs A Maid" הוותיק של יאנג ונראה שלא נותר זמן רב עד שאחת הלהקות הגדולות בעולם תחזור לפעילות מלאה.

יאנג עצמו לא הופיע באירוע, האמן השלישי שבוחר שעשות כך ב-20 שנותיו של האירוע המסורתי (יחד עם לוצ'יאנו פאברוטי ובילי ג'ואל), המתקיים בליל שישי שלפני הענקת פרס הגראמי. עם זאת, בנאום התודה שלו סיפר יאנג שכבר שכח כמה שירים כתב בחייו וכשהוא מסתכל על חומרים מעברו הוא אומר "מה אני עושה עכשיו? מי זה הבחור הזה?". עוד אמר יאנג כי הוא רחוק מספר שירים מהשלמת אלבום חדש. "אני לא אעצור", אמר יאנג בן ה-64, "אני מקווה להיות מסוגל להמשיך ולעשות את זה עוד זמן רב".

מופע הוקרה של הגראמי לזמר ניל יאנג. AP
לא מתכוון לעצור. ניל יאנג, באירוע ההוקרה לכבודו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully