וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה בין בית לסין לתיאטרון היידלברג יצא לדרך

עינב שיף

31.1.2010 / 18:46

פרויקט "קשרי משפחה" נחנך עם עלייתה של ההצגה "קוראים לי יקה" על במת התיאטרון הגרמני בהפקה ראשונה מתוך שש מתוכננות. הביקורות, בינתיים, משבחות

נחנך שיתוף הפעולה בין תיאטרון בית לסין והתיאטרון העירוני של היידלברג בגרמניה, עם הצגת הבכורה של "קוראים לי יקה", המחזה הראשון העולה בפרויקט "קשרי משפחה" מבין שש הפקות משותפות הנכתבות במיוחד עבור הפרויקט ועוסקות בהיבטים שונים של הקשר בין ישראל לגרמניה.

המחזה מבוסס על 50 ראיונות שערכו בישראל היוצרות נינה גיסלטורף ונינה שטיינהילבר בקרב שלושה דורות של משפחות ישראליות יוצאות גרמניה. בהצגה עצמה משתתפים גם שחקנים ישראלים ביניהם מיכאל הנגבי והדס קלדרון. קלדרון התבשרה על מות סבה, המשורר זוכה פרס ישראל אברהם סוצקבר וההצגה הוקדשה לזכרו.

מתיאטרון בית לסין נמסר שבעקבות הביקורות המצוינות בעיתונות הגרמנית, יעלו בהיידלברג הצגות נוספות במהלך חודש אפריל. הצגת הבכורה של "קוראים לי ייקה" בישראל תתקיים במהלך חודש ספטמבר, עם פתיחת פסטיבל פותחים במה המסורתי. ההצגה השנייה בפרויקט "קשרי משפחה" תהיה "אדרקאבר תל אביב" שתעלה ב-30 באפריל בהיידלברג במסגרת "שוק המחזות", הפסטיבל החשוב ביותר בגרמניה למחזאות חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully