וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: שבוע שביעי רצוף בפסגה ל"אווטאר"

עינב שיף

31.1.2010 / 19:26

גם השבוע נמצא סרטו של ג'יימס קמרון בפסגת הטבלה והוא כעת במרחק 6 מיליון דולר בלבד מלהיות הסרט הרווחי ביותר בארצות הברית אי פעם. פתיחה מאכזבת למל גיבסון

למרות המכה שחטף הבוקר "אווטאר" בדרך לאוסקר עם הפסד פרס איגוד הבמאים, הסרט ממשיך לרשום יציבות מעוררת השתאות בטבלת שוברי הקופות. סרטו של ג'יימס קמרון נמצא גם בסוף השבוע השביעי להקרנתו במקום הראשון, עם ירידה מזערית ברווחיו ביחס לזמן הקרנתו (14.1% בלבד).

הסרט הניב 30 מיליון דולר בסוף השבוע המצטברים ל-594 מיליון הדולר שהכניס הסרט בארצות הברית בלבד. כעת, רחוק הסרט קצת יותר מ-6 מיליון דולר כדי לשבור את השיא המשמעותי האחרון שנותר לו – הסרט המכניס ביותר בארצות הברית אי פעם. כן, ויש גם את עניין האוסקר לסגור.

הריקושטים בטבלה מתופעת "אווטאר" משפיעים גם על כוכבים ותיקים כמו מל גיבסון. סרטו החדש, "על סף תהום" פתח באופן מאכזב למדי עם 17.12 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. סביר להניח שגם "להתאהב ברומא" היה מכניס יותר מ-12.06 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, אלמלא החייזרים הכחולים.

"The Tooth Fairy" ממשיך במספרים צנועים עם 10 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו ואילו "הנבחר" בכיכובו של דנזל וושינגטון הניב בסוף השבוע 8.77 מיליון דולר ו-74.37 מיליון דולר בסך הכל בארצות הברית. מותחן הפנטזיה "Legion" נופל ב-60 אחוזים ברווחיו, עם 6.8 מיליון דולר בסך הכך. "The Lovely Bones" בבימויו של פיטר ג'קסון הניב השבוע 4.73 מיליון דולר ואילו שרלוק הולמס חותך במספר בתי הקולנוע המקרינים אותו וכתוצאה מכך רווחיו עומדים בסוף השבוע על 4.5 מיליון דולר, שמביאים אותו קרוב מאד לקו המאתיים מיליון.

מי שכבר חצה את הקו הזה הוא "Alvin And The Chipmunks: The Squeakquel" ועומד כרגע על 209.2 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. "זה מסובך" סוגר את הטבלה עם חציית קו המאה מיליון ורווחים של 3.72 מיליון דולר בסוף השבוע. בשבוע הבא כבר ידע העולם מיהם המועמדים לאוסקר ומשם – הסיפור אמור להיות שונה לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully