וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הראזי: מה יהיה הסרט הגרוע של השנה?

עינב שיף

1.2.2010 / 15:42

"רובוטריקים 2" ו"ארץ האבודים" מובילים עם 7 מועמדויות לפרס המסתלבט. מועמדויות גם לביונסה, סנדרה בולוק, מיילי סיירוס ומדונה, המועמדת לפרס השחקנית הגרועה של העשור

"רובוטריקים 2: נקמת הנופלים" הוא הסרט המוביל את המועמדויות פרס ה-Razzie ("פטל הזהב") המוענק בכל שנה לסרטים הגרועים ביותר שיצאו בארצות הברית. סרטו של מייקל ביי מועמד בשבע קטגוריות, ביניהן הסרט הגרוע ביותר, הבמאי הגרוע ביותר, סרט ההמשך הגרוע ביותר, שחקנית המשנה הגרועה ביותר (ג'ולי ווייט), הזוג הגרוע ביותר (שיה להבוף ומייגן פוקס) והשחקנית הגרועה ביותר (מייגן פוקס). פוקס מועמדת גם לפרס השחקנית הגרועה ביותר עבורה תפקידה ב"הגוף של ג'ניפר".

סרט נוסף עם 7 מועמדויות הוא "ארץ האבודים" בכיכובו של וויל
פארל, שמועמד לפרס השחקן הגרוע של השנה וכן הזוג הגרוע של השנה, לצד מועמדות הסרט לפרס הסרט הגרוע של השנה, התסריט הגרוע של השנה, העיבוד הגרוע של השנה ועוד. הסרטים הנוספים המועמדים לפרס הסרט הגרוע של השנה הם "Old Dogs" בכיכובו של ג'ון טרבולטה (שמועמד בעצמו לפרס השחקן הגרוע של השנה וכן לפרס השחקן הגרוע של העשור), "הכל אודות סטיב" בכיכובה של סנדרה בולוק (שעשויה לזכות גם באוסקר האמיתי השנה) והעיבוד הקולנועי ל"כח המחץ".

אחרי שזכתה ב-6 פרסי גראמי, ביונסה זוכה היום למועמדות בתחום הקולנוע. הזמרת המצליחה מועמדת לפרס השחקנית הגרועה ביותר על תפקידה במותחן "Obsessed", שהצליח יחסית בקופות. את המועמדות היא חולקת עם סנדרה בולוק, שרה ג'סיקה פרקר ("האם שמעתם על הזוג מורגן?"), מייגן פוקס וזמרת מצליחה אחרת,מיילי סיירוס, על תפקידה בגרסת הסרט של "האנה מונטנה".

טקס הראזי חוגג השנה גם את סיום העשור עם פרסים לסרטים הגרועים ביותר שהיו בו, ברשימה המורכבת מסרטים שכיכבו בטקסים קודמים, ביניהם "הקרב על כדור הארץ" של ג'ון טרבולטה, "אחי, איך דפקו אותך", "אהבה מחוץ לחוק" בכיכובם של בן אפלק וג'ניפר לופז, "אני יודע מי הרג אותי" ו"Swept Away" בכיכובה של מדונה.

המועמדים לפרס השחקן הגרוע של העשור הם טרבולטה, אפלק, אדי מרפי, מייק מאיירס ורוב שניידר. המועמדות לפרס השחקנית הגרועה של העשור הן מדונה, ג'ניפר לופז, פריס הילטון, לינדזי לוהן ומריה קארי, שזכתה דווקא לשבחים השנה על משחקה בסרט "Precious" שעתיד להיות מועמד לאוסקר.

טקס פרסי הראזי מתקיים באופן מסורתי בערב שלפני האוסקר והשנה הוא ייערך בפעם ה-30 ב-6 במרץ. הפרס בטקס הוא פסלון בשווי כ-3 דולרים. בעבר, שחקני הוליווד בעלי הומור עצמי היו מבקרים בטקס ואף עולים לקבל את הפרס, כפי שעשתה האלי ברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully