וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן טיילר לחברי אירוסמית': "הפסיקו לחפש מחליף"

עינב שיף

1.2.2010 / 18:15

עורך דינו של טיילר שיגר מכתב זועם להנהלת הלהקה ובו הוא מאיים בתביעה אם לא ייפסקו החיפושים אחר סולן אחר. "אתם מתארים לעצמכם את הרולינג סטונס בלי מיק ג'אגר?", נכתב

מחריף המאבק הפנימי בין חברי להקת אירוסמית'. עורך דינו של הסולן סטיבן טיילר שיגר מכתב למנהל הלהקה ובו הוא מבקש "להפסיק מיידית לפעול באופן שגורם נזק ללקוח שלך וללקוח שלנו, אחד מחברי הלהקה", כפי שמצטט אתר בילבורד, בהתייחסו לחיפושי הלהקה אחר סולן חדש. במכתב נאמר כי טיילר לא יהסס לנקוט בצעדים משפטיים, אם העניין לא יסודר לשביעות רצונו.

"סטיבן טיילר לא רוצה תביעות", אמר עורך דינו, סקיפ מילר. "אנחנו לא רוצים ללכת בכיוון הזה. הכיוון שאנחנו רוצים הוא טור של אירוסמית' עם טיילר באירופה ואמריקה הלטינית, עם אלבום חדש. זה הכיוון שאנחנו רוצים ללכת בו. זה יהיה מדהים עבורי עם ההנהלה תבחר בכל עמדה אחרת".

מילר סיפר לבילבורד שב-9 בפברואר ייפגשו "בעלי המניות" בלהקה, כלומר מנהלים, עורכי דין ובעלי תפקידים בניהולה, כדי לדון בעתיד הלהקה. בינתיים, סירבה הנהלת אירוסמית' להגיב לדברי מילר וכן להגיב למכתבו. טיילר עצמו נמצא בימים אלו בגמילה ממשככי כאבים.

לדברי מילר, מה שהצית את המהומה הוא התבטאויותיו של גיטריסט ההרכב, ג'ו פרי, על כך שמוטב להרכב לפעול ללא טיילר. לדבריו, גם מנהל הלהקה האוורד קאופמן השתלח בשיחות סגורות בטיילר וטען כי אינו צריך להיות בהרכב. "אתם מתארים לעצמכם את מנהל הרולינג סטונס מציע להחליף את מיק ג'אגר?", כותב מילר. "זה פשוט מגוחך. טיילר הוא אדם מיוחד, הוא האדם שהציבור מכיר, הוא אירוסמית'".

התקשורת האמריקאית רווייית פרסומים באחרונה על זהות המחליפים האפשריים של טיילר, שמצידו הצהיר על רצונו להישאר בלהקה, כוונה המחוזקת בפעולת עורך דינו. בין השאר פורסם כי בילי איידול, כריס קורנל ואפילו לני קרביץ מועמדים לעמוד בראש אחת הלהקות המצליחות אי פעם בארצות הברית, שלא הוציאה אלבום שירים מקוריים מאז שנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully