וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטריסט הבלוז סנואי וייט יופיע בישראל

עינב שיף

2.2.2010 / 9:14

המוזיקאי שניגן עם פינק פלויד, היה חבר ב-Thin Lizzy והופיע עם רוג’ר ווטרס בישראל בשנת 2006 יגיע עם להקתו למועדון רדינג 3 בתל אביב ב-27 במרץ

גיטריסט הבלוז הנחשב סנואי וייט יגיע לישראל. וייט, שהיה כאן באחרונה כחלק מלהקתו של רוג'ר ווטרס בהופעתו בישראל, יופיע במועדון רדינג 3 בתל אביב ב-27 במרץ. וייט מגיע עם להקתו ויחד הם יבצעו שירים מהקריירה הארוכה של וייט וכן מהאלבום שהוציא עם להקתו, "In Our Time of Living". מפיק המופע הוא ליאור קמלי, העומד גם מאחורי הופעתו של לס קלייפול במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס למופע עומד על 219 שקלים, 100 הקונים הראשונים יוכלו לרכוש כרטיס ב-199 שקלים.

וייט בן ה-61 נולד בשם טרנס צ'ארלס וייט והתפרסם באמצע שנות ה-70 כנגן בסיבוב ההופעות של פינק פלויד, כולל בסיבוב ההופעות של "The Wall". לאחר מכן המשיך לשתף פעולה עם ריצ'רד רייט, הקלידן המנוח של פינק פלויד. וייט גם שמר על קשר חם עם ווטרס, שהזמינו להופיע על הריסות חומת ברלין בהופעה ההיסטורית בשנת 1990. וייט המשיך כאמור להופיע עם ווטרס בכמעט כל סיבוב הופעות של האחרון, כולל בסיבוב של "Dark Side of The Moon Live Tour" שהגיע גם לישראל בשנת 2006.

חלק נוסף ומכובד בקריירה של וייט קשור בשיתוף הפעולה שלו עם להקת הרוק הכבד Thin Lizzy, אליה הצטרף כחבר במשרה מלאה בסוף שנות ה-70, כשהוא מתמרן בין מחויבותו לפינק פלויד וללהקה. יחד עם וייט שחררה Thin Lizzy שלושה אלבומים ועזב אותה רק עם פירוקה הראשון של הלהקה, בשנת 1983.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully