וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק ג'קסון קרוב להכרעה?

עינב שיף

3.2.2010 / 1:39

סוכנויות הידיעות מדווחות כי בקרוב יוגש כתב אישום בגין הריגה נגד ד"ר קונראד מוריי, רופאו האישי של מלך הפופ המנוח. מוריי הגיע בסוף השבוע ללוס אנג'לס להתייעצות עם עורכי דינו

האם תיק חקירת מותו של מייקל ג'קסון קרוב לסיום? סוכנויות הידיעות מדווחות על גורם במערכת אכיפת החוק של לוס אנג'לס הטוען כי רופאו האישי של מייקל ג'קסון, ד"ר קונראד מוריי, יואשם בהריגת מלך הפופ. בפרקליטות לוס אנג'לס סירבו להגיב לדברים.

הדיווחים חוזקו עם הגעתו של מוריי ללוס אנג'לס מיוסטון. בואו עורר שמועות כאילו נתבקש מוריי להסגיר את עצמו לידי רשויות החוק ואף להופיע בפני חבר מושבעים סודי במהלך של קדם-משפט, אולם הן הפרקליטות והן אחד מעורכי דינו של מוריי הכחישו פומבית דיווחים אלו וטענו כי מוריי נמצא בעיר לצורך התייעצויות עם צוות ההגנה וכן ביקור משפחתו.

בינתיים, משפחת ג'קסון ממשיכה לעורר מהומות. הפעם מתברר שהמשפחה מאוכזבת מכך שלא הוזמנה לטקס פרסי הגראמי, שם נערכה מחווה מרגשת בתלת מימד למלך הפופ המנוח, בסיומה עלו שני ילדיו לבמה. "הייתי כל כך גאה באח שלי, חבל רק שהמשפחה לא הייתה", כתב האח רנדי ג'קסון בחשבון הטוויטר שלו. "ותנו לי להבהיר: כשאני אומר 'משפחה', אני מתכוון לאחים שלי, לאחיות שלי ולהורים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully