וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

ג'רמי יפה

4.2.2010 / 8:00

ג'ורג' קלוני יראה לכם איך מפטרים את כל העולם וג'ון טרבולטה יראה לכם איך מצילים אותו - החל מהערב על המסך הגדול

תלוי באוויר

ריאן בינגהאם (ג'ורג' קלוני) הוא העובד המצטיין של חברת קבלן המתמחה בפיטורי אנשים. הוא מבלה את רוב ימות השנה מחוץ לעיר, מדלג ממדינה למדינה ומפיץ את בשורת הפיטורין. אורח החיים המיוחד שלו הפך אותו לשם דבר בעולם הרווקים יראי המחויבות, עד כדי כך שהוא מעביר סדנאות והרצאות על הנושא.
ובכלל, החיים של ריאן על המסלול המהיר להצלחה, הוא פגש בחורה מושלמת (ורה פרמיגה) ונשארו לו עוד כמה מיילים עד שיהיה האדם השביעי אי פעם שזוכה במעמד פלטיניום של הנוסע המתמיד, כתוצאה ממספר אסטרונומי של טיסות.

אלא שאז מגיעה בחורה צעירה עם אף סולד בשם נטלי (אנה קנדריק) ומאיימת לחולל מהפכה של ממש בתעשיית הפיטורים. ריאן, שמזדעזע עד עמקי נשמתו מהרעיון המגוחך (אך פרקטי) של נטלי ומהאפשרות שמעמדו הרם בתעשייה המפוקפקת הזו יתערער, מחליט לקחת את נטלי תחת חסותו והשניים יוצאים למסע צלב ברחבי ארצות הברית עד שאחד מהם יבין שהוא טועה.

דבר הביקורת: הניו יורק אובזרבר טוען שמדובר ב"קומדיה מקסימה ונעימה שלא סובלת לרגע מהפרעות קשב ופעלתנות", ואילו "הוושינגטון פוסט" סיכם את הסרט במילה אחת - "בראבו".

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 92, מטאקריטיק – 83.

במאי: ג'ייסון רייטמן. שחקנים: ג'ורג' קלוני, אנה קנדריק, ורה פרמיגה, ג'ייסון בייטמן (109)

מפריז באהבה

ג'יימס ריס (ג'ונתן רייס מאיירס) הוא יד ימינו החנונית של שגריר ארצות הברית בצרפת. הוא רגיל לחיים נוחים ומעביר את רוב זמנו בתיוק מסמכים חשובים, בארוחות צהריים עם חברתו הצרפתייה ובחילטור מהצד בתור "סוכן בדרגה נמוכה" של סוכנות הביון האמריקאית. אלא שאז, משום מקום, הוא לפתע נקרא לדגל ונדרש לסייע במשימה סודית ביותר, המשימה עליה חלם כל חייו – לעצור מחבל. נלהב ונמרץ מהמזל הגדול שנפל בחלקו, הוא יוצא לפגוש את השותף שלו למשימה, אבל כמו שבליינד דייטים נוטים להתפתח, צ'ארלי ווקס (ג'ון טרבולטה) הוא הכל חוץ ממה שג'יימס דימיין שיהיה: גס רוח, פזיז וחסר כל חוש אחריות. ולג'יימס לא נותרת ברירה אלא להציל את העולם עם טמבל.

דבר הביקורת: כולם יודעים עד כמה גרועים סרטים יכולים להיות בימינו, אבל אפילו בתחתית ערימת הזבל לא תוכלו למצוא משהו שדומה ל"מפריז באהבה".

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 29, מטאקריטיק – 53

במאי: פייר מורל. שחקנים: ג'ון טרבולטה, ג'ונתן רייס מאיירס (114 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully