וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק "עג'מי"

עינב שיף

5.2.2010 / 5:46

זהר שטראוס, אסתי ירושלמי ואהד קנולר ושחקנים נוספים סיימו להצטלם לסרט "מעשייה אורבנית" של אליאב לילטי שאומר לוואלה! תרבות: "כל השחקנים הרגישו שמדובר בפרויקט יוצא דופן"

בזמן שהקולנוע הישראלי חוגג את מועמדותו של "עג'מי" באוסקר, הוא לא מפסיק לעבוד. בימים אלו הסתיימו צילומי הסרט "מעשייה אורבנית" בבימויו של אליאב לילטי, שצולם כולו במצלמת סטילס של קנון בכיכובם של זהר שטראוס, אסתי ירושלמי, אלי גורנשטיין, סנדרה שדה, אבי גרייניק ואוהד קנולר, שאף גילח את שערות ראשו לתפקיד.

כל הקאסט המכובד הזה התאסף לכבוד עלילה בה שני אחים בני 17 ו-18 היוצאים אחרי מות אמם לחפש אחר אביהם אותו לא הכירו מעולם. "היה מאוד מהנה לעבוד עם כל השחקנים הצעירים והמנוסים כאחד", אומר לילטי לוואלה! תרבות. "מאחר והסרט מורכב ממונולוגים לא קלים, הרי שלכל ואחד מהשחקנים הייתה סצנה מאתגרת במיוחד. אני חושב שכל השחקנים הרגישו שמדובר בפרויקט יוצא דופן כך שההיענות וההתמסרות היו מוחלטים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הייתה תחושה של צימאון לסרט ולתפקידים מהסוג הזה", מוסיף לילטי. "זה סרט שנותן המון מקום ליכולת הביטוי של כל שחקן ושחקן, התפקידים לא קלים, הטקסטים מאוד לא פוליטקלי קורקט, חלקם בוטים, כולם מאוד חושפניים וחלקם אף דורש חשיפה פיזית. עבור השחקנים הצעירים, נדרשה מהם העזה שגם אצל שחקנים מנוסים יותר קשה להשיג והם עמדו בזה בצורה מרשימה מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי ירושלמי עם זהר שטראוס ב"מעשייה אורבנית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם ההצלחה של הקולנוע הישראלי כרגע, מהן הציפיות שלך מהצלחת הסרט?

"זה סרט רענן ושונה- הן מבחינת התוכן והם מבחינת השפה הקולנועית. לכן אני חושב שזה סרט שיעורר המון סקרנות ותשומת לב בגלל החדשנות שלו והנושאים איתם הוא מתמודד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי גרייניק בצילומי "מעשייה אורבנית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully