וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ריהאנה תגיע לישראל במאי

עינב שיף

7.2.2010 / 21:02

אורנג' תעמוד מאחורי המופע של אחת הזמרות המצליחות בעולם. התאריך המסתמן: סוף מאי, אצטדיון בלומפילד בתל אביב

ההופעה של ריהאנה בישראל מתקרבת. לוואלה! תרבות נודע שהזמרת, הנחשבת לאחת מכוכבות הפופ המצליחות בעולם, תופיע באצטדיון בלומפילד בתל אביב בסוף מאי. גורמים המעורים בנושא אמרו לוואלה! תרבות כי התאריך המיועד הוא ה-27 בחודש אולם גורמים אחרים ציינו את ה-29 במאי כתאריך המיועד. גורמים בחברת פרטנר, בעלת המותג orange בישראל, טענו כי הנושא אינו סגור סופית, אולם המשא ומתן נמצא בשלבים מתקדמים.

ההופעה צפויה להיות חלק מהפקת ענק של orange באמצעות חברת "סופרפוש". לקוחות רשת הסלולר צפויים להטבות משמעותיות ברכישת כרטיסים למופע.

מי שנותר מאחור בהפקה הנוכחית הוא איש העסקים קובי סידי, שניהל משא ומתן מתקדם עם מנהליה של הזמרת כדי להביאה לישראל. על פי מקורבים לסידי הנושא לא יעבור בשקט. "התעוררה בעיה עם הנושא הזה ועורכי הדין מטפלים בו", אמרו לוואלה! תרבות מקורבים לאיש העסקים.

בחברת פרטנר סירבו להתייחס לפרטים.

ריהאנה בת ה-21 התפרסמה בזכות להיטי ענק כמו "Umbrella" ו-"Disturbia" וכן "Don't Stop The Music" ו-"Take A Bow". בפברואר 2009 עלתה לכותרות בשל התקרית האלימה בה הותקפה על ידי בן זוגה, המוזיקאי כריס בראון, שהורשע בשל התנהגותו במסגרת עסקת טיעון. לאחר 10 חודשי שתיקה הוציאה ריהאנה את "Rated R", אלבומה הרביעי, עמו היא מופיעה ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully