וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטפורמת הופעות חדשה לאמנים מתחילים

עינב שיף

8.2.2010 / 9:10

המפיקים אורי אבני ואורן ראובני החליטו שלמוזיקאים הישראלים לא תהיה הזדמנות לחשיפה עד שיתאגדו, לכן ייסדו את "התחנה", ערב שיביא לכם אמנים שאתם לא מכירים - בקבוצות

אמנים ישראלים לרוב מתלוננים על היעדר פלטפורמה ראויה לחשיפה. לא רק ברדיו, אלא אפילו על הבמות השונות שמתקשות לסחוף קהל מעצם קיומן ומחייבות את האמן להביא את חבריו וחברי חברותיו כדי לכסות את ההשקעה. המפיקים אורי אבני ואורן ראובני, שהם גם מוזיקאים ובעלי חברה המספקת תכנים מוזיקליים לפרסומות, החליטו שבמקום להפסיד במלחמה הזו כבודדים – הם ינצחו אותה כקבוצה. כך נוצר ערב בשם "התחנה", המעניק הזדמנות לאמנים להופיע תחת מטריה אחת ולהיחשף זה לקהלו של זה.

בערב הראשון, שייערך ב-13 בפברואר במועדון האוזןבר, יופיעו הזמרת אלכס, היוצרת סמדר אקראי וראובני עצמו. "ניסינו להבין איך אפשר למנף הרכבים צעירים שרוצים את החשיפה הזו שאין לכולם", אמר אבני לוואלה! תרבות. "אורן הבריק עם הרעיון של אמנים שמקדמים אחד את השני, יוצרים סכום של חלקים שהוא יותר מהשלם. כל אחד תורם ככה לאותו עניין ואני מקווה שהעניין יגדל ושאמנים יגיעו וייחשפו דרכנו. יש כאן סצינת אינדי ממש טובה ואם תהיה חשיפה טובה לדברים האלו, כמו שלקחו את אלפנט פארייד לפרסומת של קסטרו, זה יהיה מאד יפה ויחשוף את האמנים".

בערב הראשון מופיעה אלכס, שזכתה לתמיכה גדולה מאביב גפן ועופר מאירי. איך זה משתלב עם הקונספט?

אבני: "אלכס עשתה דרך מאד מאד ארוכה עם אביב גפן, עם הרבה מאמצים והרבה עבודה קשה של כולם וזה הגיע לאן שזה הגיע. עכשיו היא עובדת על אלבום שני, שהוא כולו שלה, בלי שום צל של גורם גדול וזה משתקף בהופעות שלה. זה מגיע מלמטה למטה".

ראובני: "כל הקטע של גילדת האמנים שאנחנו רוצים להקים היא במטרה למתג את הקבוצה וכשלקבוצה יהיה כוח קולקטיבי הוא יגיע ליותר אנשים. אנחנו רוצים למצוא אמנים שאנחנו מתחברים אליהם, שהבן אדם יראה אמנים שהוא לא מכיר ויידע שזה תו איכות. אלכס היא בדיוק אמנית כזו. אני בעצמי מופיע בערב הראשון, כך שזה לא מבנה שאנחנו המפקדים שלו – זו רוח קולקטיבית של הקבוצה. אף אחד לא שם אותנו להחליט מה זה איכות".

ומה הלאה? תרצו להיות גם הגוף שמפיק את המוזיקה ומפיץ אותה?

ראובני: "כרגע המטרה היא ליצור את הכוח ובמקום להזמין את חמשת החברים שלי ושאלכס תזמין את החברה שלה – שכולם יגיעו לאותו מקום. אנחנו בנקודה כזו שמנסה ליצור כוח תקשורתי ולגרום ליותר אנשים להיחשף למוזיקה. אם במידה, ואלוהים גדול, זה יתפוס תאוצה ויהיו הרבה אמנים ונרצה להקים ארגון שמפיק תקליטים – אולי. בשלב הזה זו ממש קואליציית אמנים".

*ערב "התחנה" ייערך ב-13 בפברואר במועדון האוזןבר בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully