וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו של מייקל ג'קסון: "אני לא אשם"

עינב שיף

8.2.2010 / 0:48

פרקליטות מחוז לוס אנג'לס הגישה כתב אישום נגד ד"ר קונראד מוריי באשמת "הריגה ללא כוונת זדון". מוריי כפר באישום נגדו. אם יורשע, צפוי הרופא לעונש של עד ארבע שנות מאסר

AP

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק)

למעלה מחצי שנה אחרי מותו הפתאומי של מייקל ג'קסון, הגישה אמש (שני) פרקליטות מחוז לוס אנג'לס כתב אישום נגד ד"ר קונראד מוריי, רופאו האישי של מלך הפופ, ששהה עמו בזמן מותו ב-25 ביוני 2009.

הסעיף בו מואשם מוריי בכתב האישום הוא "הריגה ללא כוונת זדון", לאחר שהזריק לג'קסון מנה רבת עוצמה של סם הרגעה מסוג פרופופול, שנמצא בגופו של ג'קסון לצד חומרים נוספים כמו אפדרין, לידוקאין ועוד, כפי שפורסם בדו"ח נתיחת גופתו של ג'קסון שפורסם רק היום. אם יורשע, מוריי צפוי לעונש מאסר בפועל של עד ארבע שנים.

כצפוי, מוריי הופיע להקראת כתב האישום, כפר באשמה וטען כי לא רשם או הזריק לג'קסון תרופה אשר יכולה היתה להביא למותו. בית המשפט קבע את סכום הערבות שלו על 75 אלף דולר ואסר עליו לעזוב את ארצות הברית. הוא הורשה להמשיך ולעסוק ברפואה אך נאסר עליו לבצע בעצמו הרדמה של חולים. בנוסף התביעה הגישה בקשה לשלול את רשיונו. הדיון הבא בתיק נקבע ל-5 באפריל.

אמו של ג'קסון: מוריי הוא מפלצת

כלי תקשורת רבים נאספו בבית המשפט המחוזי בלוס אנג'לס בציפייה להופעתו של מוריי במקום לקראת הקראת כתב האישום. בסופו של דבר הפציע מוריי בליווי שוטרים, תוך שהקהל צועק לעברו "רוצח! רוצח!". גם בני משפחתו של ג'קסון הגיעו למקום, ביניהם הוריו קתרין וג'ו והאחים לה-טויה, רנדי וטיטו. בצאתה מבית המשפט אמרה קתרין ג'קסון כי ד"ר מוריי הוא "מפלצת".

עורך דינו של מוריי יצא בהצרה לתקשורת לאחר הקראת כתב האישום והביע ביטחון כי מרשו יזוכה. בהצהרה אמר הפרקליט כי מייקל ג'קסון ומוריי היו חברים וכי מוריי עצוב על מותו. "זה סיוט עבור מוריי בשל סיבות רבות. אחת מהן היא שהוא איבד חבר", אמר הפרקליט אד צ'רנוף.

בסוף השבוע ניהלו פרקליטיו של מוריי משא ומתן עם פרקליטות המחוז במטרה למנוע מעצר מתוקשר של הרופא בתמורה לכך שיבוא מרצונו ללוס אנג'לס ולאחר מכן יגיע למעמד הקראת כתב האישום. על פי עורכי דינו של מוריי, פרצה מחלוקת בין משטרת לוס אנג'לס שדרשה מעצר לבין הפרקליטות שנטתה לקבל את בקשת פרקליטיו של הרופא.

(עדכון ראשון: 21:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully