וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: "אווטאר" עקף את "טיטאניק"

עינב שיף

9.2.2010 / 12:44

מפיצי הסרט בישראל הודיעו כי סרטו של ג'יימס קמרון הפך באופן רשמי לסרט המכניס ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי. מפיץ הסרט בישראל: "50 אלף צופים ב'אווטאר' בשבוע"

היסטוריה בקולנוע הישראלי. "אווטאר", הסרט המכניס ביותר בכל הזמנים ברחבי העולם, הפך גם לסרט המכניס ביותר אי פעם בישראל. כמו במקומות רבים בעולם, ובראשם ארצות הברית, סרטו של ג'יימס קמרון עקף את "טיטאניק", סרטו הקודם, שגם בישראל היה לסרט המכניס ביותר, עד הגעתו של "אווטאר". חברת א.ד. מטלון, המפיצה את סרטי אולפני FOX בישראל, הודיעה היום (שלישי) כי הסרט גרף עד כה 31,463,236 מיליון שקלים לעומת 30,604,094 מיליון שקלים אותם גרף "טיטאניק".

"ראוי לציין כי את אווטאר עדיין פוקדים בכל שבוע כחמישים אלף צופים ולכן יש סיבה להאמין כי הסכום הסופי יהיה גבוה בהרבה מסיכום הביניים", אמר אמנון מטלון, בעל החברה. "אירוע כזה קורה בענף הקולנוע אחת לכמה עשורים ואני גאה כי נפל בחלקי להיות שותף להצלחה של ג'יימס קמרון בשני סרטיו".

על פי מפיצי הסרט, עד צפו בו כ-750 אלף אנשים. עם הצלחתו של הסרט, העלייה במחירי הכרטיסים והקרנתו של הסרט בתלת מימד, נוצרו התנאים לשבירת השיא היוקרתי למדי של "טיטאניק", שעדיין מחזיק במספר הצופים הגדול ביותר לסרט בישראל – למעלה ממיליון אנשים.

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, מיד עם עליית הסרט נוצרו תורים רבים בבתי הקולנוע. "אני בענף הזה הרבה שנים, והרבה זמן שאני לא זוכר דבר כזה", אמר אז מטלון לוואלה! תרבות. "'אווטאר' תפס מומנטום ואנשים מדברים עליו כחוויה שאי אפשר לחוות מחוץ לקולנוע. למען האמת, מאוד נדיר שסרט מעלה ככה ציפיות ולא מאכזב".

אמש פורסם כי מפיק הסרט, ג'ון לנדאו, יגיע לביקור בישראל ב-14 במרץ, כשבוע לאחר טקס האוסקר בו מועמד הסרט לתשעה פרסים, ביניהם פרס הסרט הטוב ביותר. לנדאו, שזכה באוסקר על הפקת "טיטאניק", ידבר על תהליך העבודה של הסרט, הנחשב לאחד היקרים בהיסטוריה של הקולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully