וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התרבות האיטלקי נגד "פעילות על טבעית"

אייל דץ

9.2.2010 / 18:52

כתוצאה ממספר צופים שלקו בהתקפי חרדה בעקבות צפייה בסרט של הבמאי הישראלי לשעבר אורן פאלי, שוקל השר הטלת הגבלות צפייה על הסרט. גם הנכדה של מוסוליני נגד הסרט

ממשלת איטליה שוקלת להטיל הגבלות צפייה על סרטו של הישראלי לשעבר אורן פאלי "פעילות על טבעית". זאת, בעקבות מספר מקרים שבהם צופים לקו בהתקפי חרדה כתוצאה מצפייה בסרט. "פעילות על טבעית" הגיע לבתי הקולנוע באיטליה ביום שישי ומוקרן ב-385 בתי קולנוע ללא הגבלות צפייה כלשהן.

שירותי החירום בנאפולי נדרשו בסוף השבוע האחרון לעשרות קריאות של צופים אשר התלוננו כי נתקפו בחרדה בעקבות צפייה בסרט. באחד המקרים נזקקה נערה בת 14, שנכנסה למצב של הלם בעקבות צפייה בסרט, להענקת חמצן מלאכותית. שר התרבות האיטלקי, סנדרו בונדי, אמר בעקבות המקרים כי למרות שהסרט קיבל אור ירוק מוועדה האחראית להגבלות הצפייה, הוא שוקל לשנות את הנהלים על מנת להגן על ילדים.

"הסרט מעורר התקפי חרדה ובעיות פסיכולוגיות שונות בקרב בני נוער", אמרה היום הפוליטיקאית אלסנדרה מוסוליני, נכדתו של שליטה הפשיסטי לשעבר של איטליה בניטו מוסיליני ומי שעומדת בראש הוועדה הפרלמנטרית להגנה על הילד. "זה מאוחר מדי לקבוע הגבלת גיל לסרט. אנו צריכים לפרסם במקום אזהרת צפייה המכוונת להורים על מנת שיבינו את הסיכוניים בצפייה בסרט", היא הוסיפה.

"פעילות על טבעית" הוא סרט אימה אמריקאי עצמאי, אשר נכתב ובוים על ידי פאלי. הסרט מגולל את סיפורו של זוג צעיר המציב בחדר השינה שלו מצלמה בשל החשש שהבית שבו הם מתגוררים רדוף על ידי כוח על-טבעי.

למרות שתקציב הסרט עמד על 15 אלף דולרים בלבד, הפך הסרט להצלחה מסחררת בארצות הברית וגרף רווחים של למעלה מ-106 מיליון דולרים. המגזין "ואנטי פייר" פרסם היום כי כתוצאה מהצלחת סרטו השתחל פאלי למקום ה-27 ברשימת המרוויחים הגדולים של הוליווד לשנת 2009. פאלי, יחד עם שותפו להפקה, ג'ייסון בלום, הרוויח בשנת 2009 22.5 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully