וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ארז ייצא לסיבוב הופעות בגרמניה

עינב שיף

10.2.2010 / 13:18

יוצר האינדי הישראלי ייצא בשבוע הבא למסע בן יותר ממחודש בו יופיע למעלה מ-20 פעמים. ארז לוואלה! תרבות: "זה סיבוב ראשון מתוך טורים רבים שמתוכננים במדינה"

עמית ארז יטוס בשבוע הבא לסיבוב הופעות ארוך בגרמניה, בעקבות צאת אלבומו האחרון במדינה. היוצר הישראלי יופיע לפני כן פעמיים בהולנד ולאחר מכן ימשיך לסיבוב בין למעלה מחודש, במסגרתו הוא צפוי להופיע למעלה מ-20 פעמים. סיבוב ההופעות התאפשר תודות לשיתוף פעולה בין הלייבל של ארז בישראל, אנובה, לגוף הקרוי "Songs & Whispers", המארגן סיבובי הופעות לאמנים בינלאומיים ממדינות שונות.

"בפעם האחרונה הופעתי בגרמניה בתחילת 2008, אבל עכשיו זה שונה כי יש רליס רשמי של האלבום במדינה", מסביר ארז. "הסיבוב הזה מגובה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים כמו בוקינג והפצה, כך שאני בעצם נכנס לפיתוח הקריירה בגרמניה בצורה רצינית. זה בעצם סיבוב ראשון מתוך טורים רבים שמתוכננים בעתיד בגרמניה".

ארז ייפרד לעת עתה מהקהל המקומי בהופעה מיוחדת שתיערך ב-11 בפברואר בתמונע, באירוחה של יעל דקלבאום. "לטעמי היא אחת היוצרות המוכשרות שיצאו בישראל בשנים האחרונות ואני מאוד גאה לעבוד איתה", אמר ארז. "ההופעה היא בעקבות האירוח שלי אצלה בפסטיבל הפסנתר מתכננים לבצע שירים שלה ושלי".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully