וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פובידיליה" נוסע לטורקיה

עינב שיף

10.2.2010 / 8:00

דווקא כשהיחסים בין שתי המדינות בשפל, הוזמן סרטם של יואב ודורון פז בכיכובו של עפר שכטר להשתתף בפסטיבל הסרטים של איסטנבול. "אני בטוח שאם לא נסתובב בסמטאות, יהיה בסדר", התבדח הבמאי

בתקופה זו של מתיחות דיפלומטית, התרבות שוב מוכיחה שהיא יכולה לשבור את הקרח: הסרט "פובידיליה" של יואב ודורון פז ישתתף בפסטיבל הסרטים של איסטנבול שבטורקיה, שיתקיים בתחילת חודש אפריל (3-18) ויתחרה על הפרס הראשון בתחרות – פרס ה"גולדן טוליפ". במאי הסרט ייצגו את הסרט בפסטיבל, כשהם מחוזקים בכוכב הראשי שלו, עפר שכטר.

"תמיד יש את החשש שיחטפו אותנו", התבדח הבמאי יואב פז בשיחה עם וואלה! תרבות. "אם לדבר ברצינות – מדובר בפסטיבל בינלאומי, גדול, רציני ומושקע ואני בטוח שאם לא נסתובב בסמטאות חשוכות אז הכל יהיה בסדר. עד כה היינו בקשר עם המארחת שלנו במקום ואני בטוח שיהיה סבבה".

היום (חמישי) ימריא צוות הסרט לברלין, לכבוד הקרנה חגיגית של "פובידיליה" ביום שבת במסגרת פסטיבל ברלין, אחד משלושת הפסטיבלים היוקרתיים בעולם לצד ונציה וקאן. פז מצפה כי בעקבות ההשתתפות בפסטיבל ייפתחו דלתות רבות עבור הסרט לקראת השתתפותו בפסטיבלים כן רכישתו להפצה באירופה.

לאחר ברלין וטורקיה ימשיך "פובידיליה" להקרנות במקומות ייחודיים נוספים, כמו פסטיבל הסרטים של טייפה שבטייוואן, שיתקיים בפעם ה-12 בחודש אפריל.

"פובידיליה", בכיכובם של שכטר ואפרת בוימוולד, עוסק בגבר המחליט לנהל את חייו באמצעות המחשב בלבד עד שאישה הנכנסת לעולמו הסגור מביאה לשינוי דרמטי באורחותיו. הסרט, שהוקרן כבר בפסטיבל טורונטו והתחרה בפסטיבל חיפה, צפוי לצאת לאקרנים בישראל ב-25 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully