וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאון פלדמן מצטרף ל"הקצה"

עינב שיף

11.2.2010 / 8:30

האינדי הישראלי יקבל במה נרחבת בתוכנית "הקצה" עם הצטרפותו של השדר הוותיק שיגיש פינה קבועה בתוכנית של יום ראשון. המגיש קוואמי: "הגיע הזמן שקולו יישמע בגלגלצ"

שדרן הרדיו לאון פלדמן מצטרף לצוות תוכנית הרדיו האלטרנטיבית "הקצה" בגלגלצ. פלדמן, שעזב לאחרונה את תחנת הרדיו 102FM, שם הגיש תוכנית שעסקה בסצנת האינדי בישראל, יגיש החל מיום ראשון הקרוב פינת אינדי ישראלית בתוכנית, בה יחשוף חומרים חדשים.

"מאז שאני ילד רציתי לשדר בתחנה הצבאית", אמר פלדמן לוואלה! תרבות, "והנה, 30 שנים אחרי קיבלתי הזמנה ממר אייל קוואמי פרידמן דה לה פוקס לקחת חלק בתוכנית הדגל של התחנה. זו אולי התוכנית החשובה ביותר ברדיו הכלל ארצי בנושא אינדי והיא אחראית לקידומם של ז'אנרים שלא זוכים לחשיפה בשאר שעות השידור והתחנות האחרות.

"את האג'נדה שלי, הסובבת סביב מדוכאי ונדכאי המוזיקה המקומית, בניתי ב-15 שנות שידור, ברובן בתחנת הקולג' המעולה קול הקמפוס ובשנתיים האחרונות ברדיו תל אביב, עד שהאחרונים שינו את לוח המשדרים וקוצצתי יחד עם אנשים טובים אחרים", הוסיף פלדמן.

"אך למרות אהבתי הגדולה לרדיו הסטודנטיאלי והאזורי, הבמה שקוואמי הציע לי בקצה תהיה גדולה פי כמה מכל מה שאנסה לעשות במקומות אחרים. בפינה שלי אשמיע אמני אינדי ישראלים שאפילו קוואמי לא ממש מכיר, נדבר על תופעות מקומיות ובאופן כללי יהיה טעים. רק מלחשוב על לשבת איתו באותו אולפן אני מתחיל לרייר, ויחד עם נדב רביד זה באמת הסופר גרופ של האינדי הרדיופוני".

קוואמי מאושר

"אנחנו יותר ממאושרים לצרף את לאון, אחד המגישים האדירים בהיסטוריה של הרדיו הישראלי, לצוות תוכניתנו הצנועה", אמר קוואמי לוואלה! תרבות. "'הקצה' מסקרת חומרי אינדי ישראלי בכמויות כבר יותר מעשור אבל תמיד מתוך תחושה שאפשר יותר. מאחר שלאון הוא מיסיונר אינדי ישראלי משכמו ומעלה, חשבנו שמן הראוי יהיה שהוא יביא אלינו את הדברים שלא הספקנו להגיע אליהם או שטרם השמענו בכלל. ולא חסרים כאלה".

"לאון הקדיש את עצמו בתוכניותיו המופלאות בקול הקמפוס וברדיו תל אביב ליצירה ישראלית עצמאית", הוסיף פרידמן, "והוא ממשיך להפיץ את הבשורה הטובה בערבי 'לכלוך באוזן' הפיצוציים שלו באוזןבר בתל אביב, בהם הוא מקדם וחושף אמנים ישראלים אלטרנטיבים. אנחנו שמחים להרחיב את גבולות החשיפה האלה גם דרכינו. כמו כן, בהיעדר תוכנית משלו כרגע ברדיו בהחלט הגיע הזמן שקולו ודבריו יישמעו כמו שצריך בגלגלצ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully