וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספיידרמן" עובר לתלת מימד

אייל דץ

11.2.2010 / 0:35

ההצלחה העצומה של "אווטאר" ממשיכה להכות גלים בהוליווד וכעת נודע כי גם הסרט הבא בסדרת איש העכביש יעבור לפורמט הפופולרי. כעת מיועד הסרט לצאת בקיץ 2012

עכשיו זה רשמי: הסרט הבא בסדרת סרטי "ספיידרמן" יצא לאקרנים בשנת 2012 והוא צפוי להיות בטכנולוגיית תלת מימד. התאריך הרשמי ליציאת הסרט הוא ה-3 ליולי 2012.

אולפני סוני כבר הודיעו לאחרונה כי טובי מגוויר, ששיחק את התפקיד הראשי בשלושת סרטי הסדרה,לא ישחק גם בסרט הבא בסדרה. עדיין לא פורסם מי יחליף את מגוויר. גם הבמאי והתסריטאי של שלושת סרטי ספיידרמן עד כה, סם ריימי, לא ימשיך לסרט הבא. ריימי הוחלף על ידי מארק ווב, הבמאי של אחד הסרטים המפתיעים של 2009 "500 ימים עם סאמר".

"ספיידרמן הוא אחת הדמויות הפופלאריות בעולם ואנחנו יודעים שהקהל נרגש לגלות את החזון של מארק ווב", אמר ג'ף בלייק, יושב ראש מחלקת השיווק וההפצה של סוני העולמי.

בשבועות האחרונים פורסמו שמועות רבות לגבי סרט ההמשך המדובר, שסבל מקשיים ולא עמד בדד ליין שהוצב לו: עלייה לאקרנים בקיץ 2011. בין היתר דווח כי אולפני סוני וחברת הקומיקס מארוול המחזיקה בזכויות, החליטו לא ליצור סרט המשך בשם ספיידרמן 4 אלא לחזור לבסיס שבו התחילה דמותו של ספיידרמן. על פי העלילה המתוכננת, יעסוק הסרט החדש בימי התיכון של פיטר פרקר הלא הוא ספיידרמן ויספר כיצד נעקץ פרקר על ידי עכביש רדיואקטיבי וקיבל את כוחות העל שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully