וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מאייר התבטא נגד שחורים - והתנצל

עינב שיף

11.2.2010 / 10:08

המוזיקאי האמריקאי המצליח הסתבך בראיון למגזין פלייבוי בו אמר שלא ישכב עם נשים שחורות, השתמש בכינוי "ניגר" ולקינוח טען שג'סיקה סימפסון היא פצצת מין

ג'ון מאייר, אחד המוזיקאים המצליחים בארצות הברית בשנים האחרונות וזוכה ארבעה פרסי גראמי, הצליח להסתבך באופן רציני למדי בעקבות ראיון לגליון מרץ של מגזין פלייבוי.

מאייר (32), שנודע בשל הרומנים המתוקשרים שלו עם כוכבות כמו ג'סיקה סימפסון וג'ניפר אניסטון, טען כי הוא מגביל את קשריו עם נשים ללבנות בלבד. "הזין שלי הוא סוג של עריץ לבן", אמר מאייר. לאחר מכן השתמש בראיון במילה Nigger דרכו ניסה לתאר את האופן החיובי בו הוא מתקבל בקרב קהל שחור.

המהומה לא איחרה לבוא והטוויטר הוצף במאות ציוצים שהפכו את מאייר לאחד הנושאים החמים ברשת החברתית, כשהרוב מוחים נגד התבטאויותיו של הזמר.

מאייר הבין את גודל המהומה ומיהר להתנצל בחשבון הטוויטר הרשמי שלו, אליו מנויים לא פחות מ-3 מיליון עוקבים. "לעולם לא אשתמש במילת ה-N שוב", אמר מאייר, שהצהיר כי אינו גזען, אלא ההיפך הגמור.

מאייר לא התנצל על האופן שבו התבטא בנושא ג'סיקה סימפסון, עמה יצא במשך תקופה. "היא הייתה כמו התמכרות לקראק עבורי מבחינה מינית", אמר מאייר. "היא הייתה פשוט פצצה. פצצת מין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully