וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אליס בארץ הפלאות" יוחרם באנגליה?

אייל דץ

13.2.2010 / 12:12

רשת בתי הקולנוע הגדולה במדינה מתנגדת להחלטת דיסני לקצר את זמן ההרצה של הסרט לפני יציאתו לדי.וי.די. הנזק הכלכלי הצפוי אם הסרט לא יוקרן: 40 מיליון לירות שטרלינג

רשת בתי הקולנוע לסרטי תלת מימד הגדולה באנגליה מאיימת לא להקרין את הסרט "אליס בארץ הפלאות", סרטו של הבמאי טים ברטון, בשל מחלוקת על זמני שחרור הסרט לדי.וי.די.

על פי הגרדיאן, אולפני דיסני, העומדים מאחורי הסרט, מעוניינים לשחרר את הסרט לדי וי די 12 שבועות ממועד הפצתו בבתי הקולנוע, ולא לאחר 17 שבועות, המועד המקובל. רשת בתי הקולנוע הכוללת את המותגים Odeon ,Vue, ו - Cineworld , אשר חולשים על 95 אחוזים מבתי הקולנוע המציגים סרטים בטכנולוגית תלת מימד, מסרבת לכך והודיעה כי במידה ודיסני לא תסכים לפשרה, הסרט לא ישודר בכל בתי הקולנוע שלה.

במידה והסרט לא יוצג בבתי הקולנוע, מדובר בנזק מצטבר של 40 מיליון פאונד לדיסני ובעיקר פגיעה קשה בברטון עצמו, המתגורר בלונדון ושדאג לצלם את אליס בארץ הפלאות באנגליה, בעיקר במחוזות דבון וקורנוול . בנוסף, כולל הסרט קאסט עם שחקנים בריטים רבים, ביניהם לנה בונהם קרטר, מאט לוקאס, סטיבן פריי, מייקל שין, אלן ריקמן, כריסטופר לי וברברה ווינדזור.

ראשי ההפצה של דיסני אמורים לטוס בימים הקרובים מהוליווד לאנגליה על מנת לדון עם אנשי רשת הקולנועים הבריטית בנושא. אולם, מקורות המעורבים במשא ומתן אמרו כי דיסני אינה מתכוונת להציע הסדר הכנסות נוח יותר למפיצים בתמורה להסכמתם לקיצור זמן שחרור הסרט לדי.וי.די.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully