וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולין פירת' יגלם את מנהיג לח"י בסרט חדש

עינב שיף

13.2.2010 / 15:57

השחקן המועמד השנה לאוסקר יגלם את מנהיגה של המחתרת שלחמה בבריטים, אברהם שטרן, בסרט "The Promised Land" שמביים הבמאי הבריטי מייקל וינטרבוטום

68 שנים מלאו אמש (שישי) למותו של אברהם "יאיר" שטרן (לפי הספירה הלועזית), מנהיג מחתרת הלח"י שלחמה בשלטון המנדט הבריטי בארץ ישראל לפני קום המדינה. יתכן שלרגל יום השנה הזה, תזכה דמותו לגרסה קולנועית על ידי לא אחר מהשחקן קולין פירת', המועמד השנה לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "סינגל מן" ואחד השחקנים המבוקשים כרגע בהוליווד.

אתר Screendaily מדווח כי השחקן יגלם את התפקיד הראשי בסרט "The Promised Land" שיביים מייקל וינטרבוטום ("אנשי המסיבות"). הרעיון לסרט הוצג במסגרת פסטיבל ברלין, שם מציג וינטרבוטום את סרטו החדש, "The Killer Inside Me".

על פי הדיווח, הסרט יעסוק בניסיונם של שני קצינים בריטים לאתר את שטרן ובכך להביא לסיום המאבק המזוין של הלח"י במנדט הבריטי. צילומי הסרט עתידים להתחיל בקיץ הקרוב, אך טרם הובהר האם ייערכו בתל אביב, ממנה ניהל שטרן את המאבק ושם גם מצא את מותו בידי שוטרים בריטים. הדיווח, אגב, מתאר את הלח"י כ"אנשי ימין קיצוני המובלים על ידי מנהיגם הכריזמטי, המשורר אברהם שטרן". את השוטרים הבריטים יגלמו ג'ים שטורג'ס ("21") ואנדרו מקפיידן ("פרוסט/ניקסון") והוא עתיד לצאת לאקרנים בשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully