וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חוזרת לביים

אייל דץ

14.2.2010 / 9:03

מלכת הפופ לא נבהלת מהביקורות הקשות על חווית הבימוי הקודמת שלה, הפעם בעיבוד לסיפורו המפורסם של המלך אדוארד השמיני, שוויתר על המלוכה למען אהבת חייו

שנתיים לאחר סרטה הראשון, חוזרת מלכת הפופ לכס הבמאית. המגזין וראייטי מדווח כי מדונה תביים את "W.E" סרט העוסק באחת הפרשיות הסוערות בתולדות המלוכה הבריטית. הרומן בין המלך אדוארד השמיני ואהובתו ואליס סימפסון.

הסיפור התרחש בשנות השלושים של המאה הקודמת, אז זעזע אדוארד את ההמלכה הבריטית לאחר שוויתר על כס המלכות לאור רצונו להתחתן עם אהובתו ואליס סימפסון, שהייתה גרושה אמריקאית. הנישואים נמנעו על ידי הממשלה הבריטית ואדוארד ואהובתו נאלצו להגר מאנגליה.

את דמותה של סימפסון צפויה לגלם השחקנית ורה פרמיגה, ששיחקה לאחרונה "תלוי באוויר", המועמדת לאוסקר בקטגורית שחקנית המשנה הטובה ביותר. טרם פורסם מי יגלם את תפקידו של המלך אדוארד, אולם נודע כי מדונה השתתפה בכתיבת התסריט יחד עם התסריטאי אלכס קשישיאן.

הפרויקט יהיה סרטה השני של מדונה כבמאית. סרט הביכורים שלה, "Filth and Wisdom", הוקרן בפסטיבל ברלין לפני שנתיים וזכה לביקורות פושרות למדי. מאז חזרה מדונה לסיבוב ההופעות המצליח שלה שהסתיים בישראל ועתה - היא שבה לפאזה הקולנועית החדשה בחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully