וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם טל - "אורות"

עינב שיף

15.2.2010 / 9:00

אחרי פרויקט סולו מצליח והקאברים המפורסמים, חוזר חבר להקת שוטי הנבואה עם אלבום חדש בהפקה מוזיקלית משותפת עם יונתן דגן מ-J Views ולא פחות מ-7 רמיקסים לסינגל הראשון

יח"צ - חד פעמי

שנה וחצי אחרי אלבום הסולו הראשון והמצליח שלו, חוזר אברהם טל עם אלבום חדש בהפקה מוזיקלית משותפת שלו ושל יונתן דגן, הלא הוא מנהיג ההרכב הבינלאומי J Views. היום (שני) מוציא טל את הסינגל הראשון מתוך הפרויקט, "אורות", אותו כתב והלחין.

"השיר מדבר על שתי השניות האלה, שכל החיים חולפים אל מול העיניים", מספר טל על הסינגל. "כל המקומות, הזיכרונות, הדרכים, כל התהיות, וברגע כזה - כל התפל נעלם וברור מה חשוב ומה פחות. השיר מדבר על סוג של התעוררות, על אירוע משמעותי שקורה מתישהו לכל אחד בחייו, שאחריו ברור לו איך ולאן הוא ממשיך ועל מה הוא מסכים לוותר. ברגע כזה הכול מתבהר וערך החיים גובר על הכל".

אברהם טל. אוהד רומנו,
הרגע שבו הכל מתבהר. אברהם טל/אוהד רומנו

באופן יוצא דופן, מלווה טל את צאת הסינגל בלא פחות משבעה רמיקסים שיצרו הרכבים מז'אנרים מגוונים: הקרטל, התקווה 6, שלומי אברץ ממטבוחה פרוג'קט, אורי שוחט, Hypersonic, כוח ראסטה וגם רמיקס של טל עצמו. כל הרמיקסים יאוגדו בדיסק ויוצעו למכירה במחיר מיוחד בליווי קמפיין וידאו. בימים אלו עובד טל עם המוזיקאי עדי גולדשטיין על כתיבת מוזיקה מקורית לסדרה "חטופים", שתעלה לשידור בזכיינית קשת ב-6 במרץ.

אברהם טל הוא חבר בלהקת שוטי הנבואה, שזכתה להצלחה גדולה אולם התפרקה אחרי שני אלבומים בלבד. לאחר מכן פנה טל לקריירת סולו, שזינקה בעקבות הקאבר המפורסם ל"אדם צובר זיכרונות" של דורית ראובני מפרויקט "עבודה עברית" ולאחר מכן בזכות להיטים כמו "הזמן עושה את שלו" ו"מסיבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully