וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור אריות

אייל דץ

15.2.2010 / 7:30

אם ליאון רוזנברג רוצה לתפוס את מקומו של מלך הג'ונגל, גיא פינס, התוכנית החדשה שלו, "חדשות הבידור", חייבת להביא סקופים ולא אייטמים שחוקים שחוממו מחדש. אייל דץ הנחת סלב בהתהוות

"תוכנית נשכנית שתציג את מיטב מפורסמי ארצנו ברגעים הפחות יפים שלהם". כך הגדירו בכבלים את "חדשות הבידור", התוכנית שנועדה להילחם בהגירה של גיא פינס אל ערוץ 10 וששודרה אמש (ראשון) לראשונה. כדי להבהיר שהם באמת מתכוונים לכך, יחצני התוכנית אף דאגו לשלוח למערכות העיתונים תרסיס פלפל "אנטי-סלבס", אבל לפחות לפי המהדורה הראשונה שלה, כל התעוזה נשארה בתרסיס.

החידוש הגדול של התוכנית היה אמור להיות הווידיאו פפארצי, אבל אמש התגלה כי הוא רחוק מלעשות את העבודה. בגולה, מארב מחוץ למועדון לילה הוליוודי עם מצלמת וידאו תמיד יביא תמונות לוהטות וגם הערב הכי משמים יספק לצופים לכל הפחות הצצה של כמה שניות בחזה המידלדל של קורטני לאב. אבל בארץ הקטנה שלנו, שבה גם ככה צילומי הפפראצי מתואמים לרוב מבעוד מועד עם הסלבס, צריך ביצים גדולות כדי להיכנס בכוכבנים, ולא בטוח שהכבלים בכלל מעוניינים להיכנס לפינה הזו. כך, מה שקיבלנו אתמול הוא מצעד מביך למדי של קטעי וידיאו שבהם רואים את מאיה בוסקילה אוכלת, דודי מליץ מפטפט ואסי עזר הולך ברחוב ומצליח להתנהג בהתאם ולא להתפוצץ על הצלם.

איפה הנשמה?

ההישג העיתונאי היחסי שעוד הצליחה התוכנית לייצר – ראיון טלפוני קצר עם צליל סלע, שמככבת בימים האחרונים בכל צהובון בריטי בשל פרשיית האהבים שלה עם ריו פרדיננד – לא קיבל את הבמה הראויה. עורכי התוכנית איבדו את הראיון המעניין בפוטנציה אי-שם בגודש האייטמים. מהזמן המועט שהוקדש לו אי אפשר היה להפיק תועלת, שכן אל המלמולים האלחוטיים של סלע לא הוצמדו כתוביות והם נותרו לא מובנים. הידיעות החדשותיות האחרות אכזבו אף יותר. רובן – כדוגמת האייטמים על ההופעות של אייל גולן בנוקיה ועל גרסת האול-סטארס של "הישרדות" – פורסמו כבר באתרי האינטרנט השונים. אין מה לעשות, כדי להילחם במכונה המשומנת של גיא פינס וחבריו, המערכת של ליאון רוזנברג תזדקק לקצת יותר סקופים שחתומים על שמה.

בנוסף לכל האייטמים השחוקים הללו, הצטיידו קברניטי התוכנית בתחמושת כבדה וצפויה לא פחות, ובה אייטמים על כל אישיות או תופעה מקומית שיכולה להביא רייטינג: נינט, שלמה ארצי, ארץ נהדרת, מלחמת העולם בין אייל גולן וקובי ומשה פרץ וכיוצא בזה (ומזל שעפר שכטר הציג עכשיו את סרטו החדש בברלין, אחרת לא היינו עוזבים את תחומי הארץ). אבל למרות הגודש בסלבריטאים מדרגה א', בכל זאת משהו לא תיקתק בעסק, ושום דבר לא הצליח להתחבר. האשמה בכך מוטלת בעיקר על כתפיו הצנועות של רוזנברג. המנחה נראה לא מחובר לעסק, לא הצליח לייצר דינמיקה עם הכתבים ושידר תחושה של מורה מחליפה שחושבת שהיא יכולה לזרוק כדורגל לתלמידים והם כבר יסתדרו.

אם רוזנברג באמת רוצה להביס את פינס ומארג הקשרים שלו בענף הבידור הישראלי, או לפחות לתת לו תחרות נאותה, הוא חייב לדבוק בתוכנית המקורית – מוצר חתרני שיטפל בצורה שונה בסלבס ולא יעשה להם הנחות, קצת בדומה לאסטרטגיה של המגזין "ריטיינג" במלחמתו בענק מבית "ידיעות אחרונות". בשלב זה, "חדשות הבידור" נראית כמו תוכנת מחשב, שזרקו אליה כל מיני משתנים יציבים במחשבה שהמשוואה בר רפאלי+האח הגדול+ארץ נהדרת תבטיח אוטומטית שמנויי הכבלים לא ישימו לב להיעלמותו של פינס. אבל השיטה הזו לא תחזיק לאורך זמן. גם תוכנית של חדשות סלבס צריכה יד מכוונת, אג'נדה ונשמה – אחרת, איך אפשר יהיה למכור את הזיוף להמונים?

"חדשות הבידור" משודרת בימים א-ד בערוץ HOT בידור ישראלי בשעה 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully