וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה גורפת

עינב שיף

15.2.2010 / 19:43

בהוליווד חגגו גם את יומו של ולנטיין וגם סוף שבוע ארוך ורווחי במיוחד, עם פתיחה מצוינת של "יום האהבה" ו"פרסי ג'קסון וגנב הברק". גם "אווטאר" לא פראייר

יום האהבה הוא הזדמנות לציין מחדש את הרומן הלוהט באמת כרגע בעולם – בין הקולנוע לצופיו. סוף השבוע הארוך שכלל גם את "יום הנשיא" המסורתי המתקיים בכל יום שני השני של פברואר הניב מספרים נפלאים בטבלת שוברי הקופות ובראשה פתיחה פנטסטית ל"יום האהבה" עם הכנסות בגובה 66.85 מיליון דולר, אחת הפתיחות הטובות אי פעם בחודש פברואר. גם "פרסי ג'קסון וגנב הברק" פתח מצוין עם 38.75 ואחריו "Wolfman" שהכניס 36.48 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

כמובן שגם ל"אווטאר" יש מה להגיד בסוף שבוע שכזה. סרטו של קמרון מאבד גובה מינימלי בכל שבוע וגם הפעם, סוף השבוע ה-9 להקרנתו הוא גרף 30 מיליון דולר, שהם נפילה של 31.3 אחוזים בלבד מהשבוע שעבר."Dear John" , הסרט שהדיח אותו מראשות הטבלה בשבוע שעבר ספג נפילה של 38.3 אחוזים בסוף השבוע השני בלבד להקרנתו.

במקום השישי בטבלה נמצא "The Tooth Fairy", שגרף 7.7 מיליון דולר בסוף השבוע בזכות הרחבה קלה בהפצה, שהספיקה לו כדי להתמקם מעל "מפריז באהבה", שהכניס 6.82 מיליון דולר. "על סף תהום" בדרך לסיים את הקדנציה החלשה שלו בעשירייה עם מקום שמיני בלבד (5.69 מיליון דולר בסוף השבוע).

"Crazy Heart", בכיכובו של ג'ף ברידג'ס, המועמד הוודאי לאוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר, ממשיך להרחיב הפצה ולגדול ברווחיו. "הנבחר" סוגר את הטבלה עם 4.41 מיליון דולר ובסך הכל הרוויח הסרט עד כה 88.36 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully