וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם EMI נפטרת מאולפני אבי רוד?

אייל דץ

16.2.2010 / 18:18

העיתון "פייננשל טיימס" מדווח כי ענקית המוזיקה EMI תמכור את האולפנים המפורסמים שבהם הקליטה הביטלס את אלבומה האחרון. הסיבה: קשיים כלכליים

ענקית המוזיקה EMI, השייכת לחברת ההשקעה הפרטית טרה פירמה, העמידה למכירה את אולפני ההקלטות הידועים אבי רוד, כך דיווח היום (שלישי) העיתון "פייננשל טיימס". על פי הדיווח, החברה נקלעה לחובות כבדים ומעוניינת לגייס כספים באמצעות מכירת האולפנים המיתולוגיים.

אולפני אבי רוד, שהוקמו בשנת 1931 בצפון לונדון, נקראו תחילה אולפני EMI, אולם לאחר שב-1969 הקליטה להקת הביטלס באולפנים את האלבום "Abbey Road" שנקרא על שם הרחוב בו הם שוכנים, שונה השם. התמונה שעל עטיפת האלבום, שהוא האחרון שהקליטו הביטלס צולמה ברחוב שבו שוכנים האולפנים. במשך השנים הפכו האולפנים למוקד משיכה הן לאמנים מפורסמים שהקליטו בו כדוגמת רדיוהד, פינק פלויד ובלר והן לתיירים ומעריצים של הביטלס.

עדיין לא ידוע האם יחד עם האולפנים תמכור EMI גם את המותג אבי רוד ואת המבנה שבו נמצאים האולפנים. על פי ההערכות, העסקה תכניס עשרות מיליוני דולרים לענקית המוזיקה, הנמצאת בקשים כלכליים עקב הירידה החדה ברווחים ממכירת דיסקים בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully