וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הבריטס: הלילה של ליידי גאגא

עינב שיף

17.2.2010 / 0:13

כוכבת הפופ זכתה בשלושה פרסים מתוך שלוש הקטגוריות בהן הייתה מועמדת. ההרכב הבריטי JLS זכה בשני פרסים, אואזיס זכתה בפרס לאלבום הטוב ביותר ב-30 שנות הפרס

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ליידי גאגא היא הזוכה הגדולה של פרסי הבריטס בטקס שנערך הלילה (שלישי) בלונדון. הזמרת זכתה בכל שלוש הקטגוריות בהן הייתה מועמדת - הזמרת הבינלאומית הטובה ביותר, פריצת הדרך לאמן בינלאומי והאלבום הבינלאומי הטוב ביותר על "The Fame". כשקטפה את הפרס הראשון, לא שכחה גאגא להודות למעצב העל אלכסנדר מקווין שהלך לעולמו בשבוע שעבר.

JLS, הרכב בריטי יוצא תוכנית הריאליטי "The X-Factor" זכו בשני פרסי בריטס לפריצת הדרך של השנה עבור אמן בריטי וכן לסינגל השנה עבור השיר "Beat Again". לילי אלן, שפתחה את הטקס עם הופעה מרשימה לשיר "The Fear", זכתה בפרס אמנית השנה ופלורנס וולץ' זכתה עם הרכבה, פלורנס אנד דה מאשין, בפרס אלבום השנה עבור אלבום הבכורה שלה, "Lungs".

בפרסים נוספים זכו ג'יי זי (האמן הבינלאומי הטוב ביותר), קסביאן (הלהקה הבריטית הטובה ביותר), דיזי רסקל (האמן הבריטי של השנה) ופול אפוורת' (מפיק השנה). רובי וויליאמס חתם את הטקס בהופעה מרגשת לכבוד זכייתו בפרס על תרומה יוצאת מהכלל לתעשיית המוזיקה הבריטית.

בסימן 30

הטקס נערך בסימן 30 שנים להיווסדו של הפרס, הנחשב לפרס המוזיקה הבריטי היוקרתי ביותר ולכבוד האירוע, הנסיך הארי העביר את ברכתו המצולמת. במסגרת הטקס נבחר האלבום הטוב ביותר ב-30 שנות הפרס. למרבה האירוניה, בפרס זכה האלבום "(What's The Story? (Morning Glory" של אואזיס, שהתפרקה בקיץ האחרון בשל ריב בין האחים ליאם ונואל גאלאגר.

את הפרס עצמו אסף ליאם גאלאגר, שהודה לחברי הלהקה אך לא לאחיו נואל ואמר "הלהקות הכי פאקינג טובות בעולם חיות לנצח", בפרפראזה על להיט מאלבומם הראשון דווקא, "Live Forever". מיד לאחר מכן השליך גאלאגר את המיקרופון שהיה בידו לקהל.

פרס נוסף שהוענק בסימן 30 שנים לבריטס הוקדש להופעה הטובה ביותר בטקס. בפרס זה זכו הספייס גירלז בזכות הופעתן בשנת 1997, בו ביצעו את "If You Wanna Be My Lover" וכן את "Who Do You Think You Are".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully