וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 24 יקדיש יום שידורים לעפרה חזה

עינב שיף

17.2.2010 / 13:17

הערוץ יציין את יום השנה העשירי למותה של הזמרת עם קליפים, קטעי ארכיון ואירוח של בני משפחת חזה בתוכניות השונות. שבי זרעיה, עורך תוכניתו של ירון אילן: "עפרה הייתה חלוצה בהפיכת המוזיקה הים תיכונית למיינסטרים"

ערוץ 24 יציין את יום השנה העשירי למותה של הזמרת עופרה חזה, החל ב-23 בפברואר, ביום שידורים מיוחד. במהלך היום תוקדש התוכנית של אורנה דץ, מיכל אמדורסקי ושרון חזיז לזמרת עם אירוח של אורי בנאי ואפרת כהן, משתתפי המחזמר "עפרה" שעלה בתיאטרון הצפון בשנה האחרונה. גם אחיינה של חזה ישתתף בתוכנית ויבצע שיר באולפן.

בהמשך היום, יארח ירון אילן אמנים שיבצעו קאברים ללהיטיה של עפרה, בשיתוף עם בני משפחתה שיתארחו בתוכנית. מנגד, בבית משפחת "התבוריס" יתארח בצלאל אלוני, מנהלה המפורסם של חזה והאיש שליווה אותה במשך שנים ארוכות.

"עפרה היא עדיין הזמרת הראשונה שפרצה לחו"ל ובגדול", הסביר לוואלה! תרבות עורך התוכנית של ירון אילן, שבי זרעיה. "אני חושב שעפרה חזה, שגדלה בשכונת התקווה בבית למשפחה תימנית ושילבה בין המוזיקה התימנית הביאה אותה לכל בית בעולם".

"מדברים על זה שהמוזיקה הים תיכונית הפכה למוזיקה המיינסטרימית הרשמית היום – עפרה הייתה חלוצה של הדבר הזה", הוסיף זרעיה, "היא שרה תפילות תימניות שאחר כך שרו בכל העולם. היא אמן מכובד וראוי להקדיש לו יום שידורים שלם. זה בדיוק המנדט של הערוץ".

בנוסף ליום השידורים, ילווה יום השנה העשירי למותה של הזמרת ביציאת מארזים מיוחדים של חברת NMC יונייטד, הכוללים דיסק משולש עם מיטב הלהיטים של הזמרת וכן די.וי.די. הכולל קטעי הופעות נדירים של הזמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully