וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנס השנתי של חובבי המנגה האנימה יוצא לדרך

אייל דץ

19.2.2010 / 7:18

כנס הארוקון, הכנס השנתי של חובבי המנגה והאנימציה היפנית בישראל יתקיים בשבוע הבא. בתוכנית: נשף הקוספליי, שבו מתחפשים המעריצים לדמויות האהובות עליהם מהז'אנר

חובבי המנגה והאנימציה היפנית הישראלית יתכנסו בחג הפורים בשבוע הבא לכנס הארוקון 2010, הכנס השנתי של חובבי הז'אנר בישראל המתקיים זו השנה השישית. השנה יתקיים הכנס בסימן חג הפורים ובמסגרתו יתקיימו הרצאות בנושאים שונים, סדנאות יצירה למידה והפעלה. הכנס יתקיים ב-28 לפברואר במתחם אוניברסיטת בר אילן.

גולת הכותרת של הכנס השנה תהיה נשף הקוספליי. מדובר בתחביב ידוע שבו מעריצי האנימה ומנגה מגלמים את הדמויות האהובות עליהם, ומתהלכים לבושים כמוהם ליום אחד. בנוסף יתקיימו בכנס סדנת איפור, סדנת דיבוב, תחרות טריוויה אירוע שירה ועוד.

בשלוש השנים האחרונות מופק הכנס על ידי ארגון המנגה והאנימה בישראל (אמא"י). רוב העושים במלאכה בכנס הם מתנדבים מקהילת המנגה הישראלית והכנס מתקיים ללא תמיכה של גופים מסחריים.

רונן פיינגולד מאמא"י ואחד ממארגני הכנס סיפר לוואלה! תרבות שמשנה לשנה גדל מספר המבקרים בכנס: "על פי הכנסים מהשנים שעברו אנחנו מעריכים שיגיעו בין אלף לאלף חמש מאות מבקרים השנה" הוא אומר. לדבריו, התוכן של הפסטיבל בנוי ככה שכל חובב של התחום יכול למצוא את מקומו בפסטיבל. "לא משנה מה נקודת החיבור שלך לז'אנר, אם זה באמצעות התחפושות, האנימציה הקומיקס או השירים תוכל למצוא מה לעשות בפסטיבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully