וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מר שועל המהולל" יוקרן בסינמטק בת"א

אייל דץ

18.2.2010 / 16:07

סרט האנימציה המועמד לאוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר יוקרן בחודש הבא בסינמטק בתל אביב. הסרט לא יופץ בישראל בהקרנה מסחרית

השועל המהולל מגיע לסינמטק: סרט האנימציה "מר שועל המהולל", המועמד לאוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר, יוקרן בחודש הבא בסינמטק בתל אביב. מדובר בהזדמנות נדירה לצפות בסרט על מסך גדול, זאת מכיוון שהסרט,כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, לא יגיע להפצה מסחרית בישראל. הסרט הוקרן עד כה בישראל פעם אחת בלבד בסינמטק בחולון.

הסרט "מר שועל המהולל" בויים על ידי ווס אנדרסון ("משפחת טננבאום") ומדובבים בו מריל סטריפ, ג'ורג' קלוני, אוון ווילסון ווילם דפו וביל מוריי. הסרט מבוסס על ספר הילדים המפורסם של רואל דאהל והוא עוסק בתהליך התבגרותו של שועל הולל, אשר חוזר למעשה אחרון של שובבות בסיוע כמה מחבריו הטובים ביותר. הסרט זכה השנה בפרסי אגודת המבקרים של של לוס אנג'לס, ניו יורק, ולאס וגאס.

סרט אנימציה בסדר הגודל של "מר שועל המהולל", המופץ על ידי אולפני FOX, זוכה בדרך כלל להפצה מקומית, אולם כפי שאמר דובר החברה בישראל, אריה ברק, מדובר בהחלטה של האולפנים בחו"ל, שהחליטה שלא להפיץ את הסרט במספר רב של מדינות בחו"ל, ביניהן ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully