וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים יערכו ערב הצדעה ליהודה קיסר

עינב שיף

19.2.2010 / 8:33

דיקלה, דודי לוי, אהובה עוזרי ואפילו שיתוף פעולה ראשון בין צלילי העוד לצליל הכרם - זה חלק מהליין אפ מצפה לכם בערב המחווה לגיטריסט המיתולוגי. "ההירתמות מרגשת", אומר קיסר

אמנים ישראלים יערכו ערב הצדעה ליהודה קיסר, מנגני הגיטרה החשובים בתולדות המוזיקה הישראלית. בין האמנים שישתתפו בערב, שנערך ביוזמת רשת ג' ויתקיים ב-9 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב, ניתן למצוא את דיקלה, דודי לוי, דין דין אביב וגלעד שגב, אהובה עוזרי, צלילי העוד (להקתו של קיסר), שאף תשתף פעולה עם צלילי הכרם, לאחר שהשתיים נחשבו יריבות. אמנים נוספים צפויים להצטרף לליין-אפ בהמשך.

הערב נערך לאחר שנודע כי קיסר נקלע לקשיים כלכליים ובריאותיים. קיסר עבר ניתוח בעקבותיו לא יכול היה להופיע זמן רב, אולם כעת הוא הבריא ויוכל לנגן. "אני חושב שאם יבואו 800 אנשים זה יעזור", אמר קיסר לוואלה! תרבות. "אני גם שמח שצלילי הכרם וצלילי העוד ישתפו פעולה. בסך הכל, את היריבות בין השתיים המציא הקהל של הלהקות, אנחנו היינו חברים טובים".

קיסר בין ה-56 גדל אמנם בהשפעת הרוקנרול אולם התפרסם כאחד המוזיקאים החלוצים בז'אנר הים תיכוני בשל חברותו בצלילי העוד וכן היותו הגיטריסט הקבוע של זוהר ארגוב. בנוסף, ניגן קיסר עם אמנים כמו חיים משה, מרגלית צנעני, אתניקס, ג'קי מקייטן, זהבה בן ואייל גולן. כל רווחי המופע ייתרמו לעמותה המטפלת בנזקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully