וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן איידול": מתמודד הודח בשל חתימה על חוזה הקלטות

עינב שיף

18.2.2010 / 23:06

כריס גולייטלי נכנס לרשימת 24 המתמודדים הסופיים בתוכנית, אולם מנהלו לשעבר גילה להפקה כי הוא נמצא תחת חוזה בניגוד לחוקי התוכנית והוא הודח. גולייטלי: "החוזה נגמר לפני האודישנים"

רגע לפני שהעונה התשיעית של "אמריקן איידול" מתחממת עם 24 המועמדים הסופיים בתחרות, צצה לה שערוריה חדשה. המתמודד כריס גולייטלי, שנמצא ראוי לעבור את "שבוע הוליווד" ולהיכנס לרשימת הפיינליסטים, הודח במפתיע והוחלף בטים אורבן, שאפילו לא הופיע בתוכנית עצמה.

בהפקת התוכנית הסבירו שלאחר שנודע כי גולייטלי נבחר, מנהלו לשעבר יצר קשר עם התוכנית וטען כי גולייטלי נמצא תחת חוזה הקלטות, דבר האסור על פי תקנון התוכנית. אלא שגולייטלי הסביר להפקת התוכנית כי החוזה פג כחודש לפני שניגש לאודישנים וכי למעשה בזמן השתתפותו בה - לא היה תחת חוזה. אלא שעד שגם מנהלו לשעבר הודה בטעות, התוכנית הודיעה לאורבן שהוא עולה לשלב הבא.

"מאז שנודע לי שנפסלתי, אני מנסה להשיג אותם והם מסננים את השיחות שלי", אמר גולייטלי הפגוע ל-USA Today. "זה לא הוגן. אני לא יודע מה לעשות". לדברי גולייטלי, עורך דין מטעם התוכנית יצר עמו קשר וטען שהדחתו נבעה מכך שלא היה כן לגבי החוזה אותו חתם בעבר. "זה לא נכון כי פשוט לא הייתי תחת חוזה בזמן שנבחנתי בתוכנית", אמר גולייטלי. "אם זה מה שההפקה טוענת היא פשוט מכסה לעצמה את התחת".

בהפקת התוכנית הסתפקו בהצהרה קצרה בנוגע למקרה ואמרו כי "הוחלט שכריס גולייטלי ייפסל כי אינו עומד בחוקי התחרות. טים אורבן יחליף אותו ברשימת 24 המתמודדים". לדברי גולייטלי, הוא אינו מתכונן לנקוט בצעדים משפטיים. "אני לא רוצה לפגוע באף אחד. אני רוצה את מה שמגיע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully