וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטען הכאב" זכה גם בפרס איגוד התסריטאים

עינב שיף

21.2.2010 / 7:16

סרטה של קת'רין ביגלו ממשיך את המומנטום שלו לקראת האוסקר עם פרס חשוב לתסריט המקורי הטוב ביותר. "תלוי באוויר" זכה בפרס התסריט המעובד הטוב ביותר

"מטען הכאב", סרטה של קת'רין ביגלו אודות יחידת מפרקי פצצות של צבא ארה"ב הפועלת בעירק, זכה בפרס התסריט המקורי הטוב ביותר בטקס פרסי איגוד התסריטאים האמריקאי (WGA) שנערך הלילה (שבת) בארה"ב. הפרס הוענק למארק בול, המועמד גם לאוסקר על עבודתו, אולם יש לקחת את נצחונו בעירבון מוגבל בכל הקשור להסקת מסקנות לגבי סיכוייו באוסקר, שכן התסריט המוביל לזכייה בקטגוריית התסריט המקורי - התסריט של "ממזרים חסרי כבוד" של קוונטין טרנטינו - פשוט לא היה מועמד פרסי ה-WGA..

בפרס לתסריט המעובד הטוב ביותר זכו ג'ייסון רייטמן ושלדון טרנר על "תלוי באוויר", שזכה גם בגלובוס הזהב ונחשב למועמד המוביל לזכייה בקטגוריה זו באוסקר. בפרס לתסריט הטוב ביותר לסרט תיעודי זכה תסריט הסרט "The Cove", המועמד הוודאי לזכייה בקטגורית הסרט התיעודי הטוב ביותר באוסקר.

פרסי איגוד התסריטאים בארצות הברית מוענקים מדי שנה גם לסדרות טלוויזיה. בפרס לתסריט הטוב ביותר לסדרת דרמה זכתה "מד מן" ובקטגוריית הקומדיה זכתה "רוק 30". הקומדיה בכיכובה של טינה פיי זכתה גם בפרס לתסריט הטוב ביותר עבור פרק בודד, בצוותא עם "משפחה מודרנית", הסדרה החדשה של אד אוניל ("נשואים פלוס"). "משפחה מודרנית", שתעלה לשידור בקרוב בישראל בחברת yes, הוכתרה גם כסדרה החדשה הטובה ביותר.

בפרס לתסריט הטוב ביותר לפרק בסדרת דרמה זכתה "האוס". בפרס לפרק בסדרת אנימציה זכה פרק ב"משפחת סימפסון" וזאת לאחר שכל המועמדים בקטגוריה זו היו מתוך הסדרה הוותיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully