וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב אמריקאי

21.2.2010 / 12:00

הפינה האהובה שעוקבת אחר הנעשה בתחרות הכישרונות החזקה ביותר של המעצמה האהובה ביותר חוזרת – אבל תחת הנהלה חדשה. ליאת לב שבוע הוליווד

חדי העין שביניכם ודאי שמו לב שמניין הבנים שנצפו אמש (שבת) מקבלים את הבשורה כי עברו בהצלחה את שלב האודישנים של העונה התשיעית של "אמריקן איידול" עמד על 11. זאת למרות שהנבחרת הסופית הורכבה כרגיל מ-12 בנים ו-12 בנות, כשטים אורבן צץ לפתע משום מקום ומבלי שראינו אותו קודם לכם באודישנים.

הסיבה לפרטץ' הזה היא פער הימים בין שידורה של התוכנית בארצות הברית (שלישי ורביעי) לבין שידורה כאן בישראל (שישי ושבת). מה שקרה הוא שבימים שחלפו מאז שודרה התוכנית בארצות הברית הודח כריס גולייטלי, אחד מ-12 הנבחרים המקוריים. זאת לאחר שמנהלו לשעבר סיפר להפקה כי הוא חתום על חוזה הקלטות – דבר שאמנם מותר על פי התקנון, רק שצריך ליידע את ההפקה על כך ואת זה גולייטלי לא עשה.

לכן, קברניטי התוכנית החליטו לקצץ את גולייטלי בעריכה (למרות שעדיין ניתן היה לראות אותו ממתין עם שאר המתמודדים בחדר ההמתנה ומקפץ באושר עם 11 שותפיו לבחירה) – אולי כדי שהפדיחה לא "תתגלה" במדינות כמו ישראל שבהן עדיין אין אינטרנט ואנשים לא מתעדכנים בזמן אמת בנעשה במעצמה. בכל אופן, מי שזכה מן ההפקר הוא אורבן היקר – ולא פלא שהחיוך שהיה מרוח על פניו בקליפ ריקודי הפיינליסטים נראה בול כמו זה של אלירז לאחר שנודע לו כי הוא הודח מבית "האח הגדול" רק בכאילו.

הטוב

אין ספק שהבחירה ב-24 הסופיים היתה קשה. לאודישנים המתקדמים הגיעו קולות נהדרים. לכן אך טבעי שבתוכנית עצמה ישתתפו זמרים טובים שיהפכו את תוכניתו האחרונה של סיימון קאוול, ואולי האחרונה בכלל, למהנה ואיכותית במיוחד.

כמה מהבחירות המוצלחות הן היילי וון, בעלת הקול הבוטח והלוק הסופרימי, טיילור גריידי החתיך מעריץ הסבנטיז, קייסי ג'יימס הבלונדיני העוד יותר חתיך עם הקול והלוק של אדי וודר, ולבסוף ג'רמיין סלרס. אלה עומדים להיות ללא ספק אהובי העונה.

הרע

שופטי התוכנית גם עשו כמה בחירות תמוהות. כך, למשל, אהרון קלי הוא אמנם תיכוניסט חמוד אבל לא ברור מה בקולו כל כך הרשים את השופטים. הילד אמנם לא זייף, אבל למה לקבל אותו ולא את בן ה-16 ת'ידיוס ג'ונסון – הילד השמן של אמא, בעל הקול הנדיר ולא רק יחסית לגילו. מדובר בפספוס, וחבל. שלא לדבר על זה שלצפות בג'ונסון ממרר בבכי, לאחר שנאמר לו על ידי השופטים כי הוא עשה הכל בסדר גמור, היה קורע לב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המכוער

לקטגוריה זו נכנסת עוד בחירה ובצדה חוסר צדק משווע. מדובר באי קבלתה של אנג'לה מרטין לנבחרת הסופית, מצד אחד, ובקבלתן של ג'אנל ווילר, לילי סקוט, ודידי (ורד) בן עמי (בת לישראלים יורדים), מצד שני. ווילר וסקוט, למרות כישרונן, לא הצליחו בחלק מהאודישנים ולמעשה הינן סתם חסרות ייחוד. למה מרטין, בעלת הסטאר קווליטי, הקול והאודישנים המבריקים לא נכנסה – תמוה מאוד. אבל התמוה הופך לצבוע כשביום חמישי האחרון התארחה מרטין בטוק שואו של אלן דג'נרס – אותה שופטות שלא הצביעה בעדה – ושם התבשרה שהוחתמה ללייבל ושהשופטת השנייה, קארה דיוגווארדי, תכתוב לה שיר. אם זו לא הודאה בטעות, מה כן?

המרושע

אוקיי, זו תוכנית טלוויזיה, וצריך לשמור על מתח, אבל למה בכל פעם שהוטל על אלן דג'נרס לבשר למתמודד כי הוא עבר, הוא קודם כל נאלץ לעבור התעללות? הנוסח הכמעט קבוע שלה היה: "יש לך קול מדהים, אבל את/ה יודע/ת שהבחירה קשה, ורק הטובים ביותר, ראוי שיתקבלו. תמיד קשה להגיד למתמודד מוכשר שהוא לא יעבור לשלב הבא" – ובנקודה זו, כשדמעות האכזבה מתחילות ליזול על לחיי המתמודד המסכן ולבו מחסיר כל פעימה שנייה, היא ממשיכה – "ולכן, אני לא אגיד לך שלא עברת לשלב הבא, כי את/ה כן עברת!". אין ספק שאמריקה היא אומה חזקה. אני כבר הייתי מקבלת התקף לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully