וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע התרמה נוסף לגרי אקשטיין

עינב שיף

21.2.2010 / 12:42

אחרי כישלון מופע הענק בהאנגר 11, ינסו דני סנדרסון, מיקי גבריאלוב, אנקרי ואמנים נוספים לסייע לגיטריסט השרוי במצוקה כלכלית ובריאותית במופע שייערך במועדון צוותא בת"א

הניסיונות לעזור לגרי אקשטיין שנקלע למצב קשה בריאותית וכלכלית לא פוסקים. אחרי כישלון מופע ההתרמה הענק בהאנגר 11, אמנים ממשיכים להתגייס למען הגיטריסט המיתולוגי והפעם – במופע צנוע יותר, שייערך ב-3 במרץ במועדון צוותא בתל אביב.

האמנים שיופיעו באירוע הם אפרים שמיר, אריק סיני, אתי אנקרי, דני סנדרסון, דני רובס, יוני רכטר, מיקי גבריאלוב, נתן כהן, רונית שחר ורותי נבון. את הערב ינחה דורי בן זאב, שגם יופיע בעצמו. האמנים, כך מדגישים מארגני המופע, יופיעו בהתנדבות. בנוסף, פורמט המופע הוא אקוסטי כדי לחסוך בהוצאות. מחיר כרטיס למופע עומד על 120 שקלים.

אקשטיין בן ה-61 הוא אחד המוזיקאים המוערכים בישראל, נגן גיטרה שבאמתחתו אלבומים מצוינים וכן הפקות לאמנים אחרים. בין השאר אחראי אקשטיין לשירים כמו "קפטן ג'ק", "אני הולך לבית שאן" והדואט עם שלמה ארצי, "פתאום כשלא באת". הוא גם הפיק אלבומים מצליחים כמו "דרך המשי" של יהודית רביץ.

ב-24 באוקטובר נערך מופע מחווה לאקשטיין, הסובל ממצב בריאותי שאינו מאפשר לו לנגן ולהופיע. במופע השתתפו בין האמנם גם שלמה ארצי, אולם המופע נכשל, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. במכתב שהופץ על ידי נתן כהן, בחתימתם של ארצי ומוזיקאים נוספים, נאמר כי "כל מה שמעניין את המשפחה עכשיו זה שלא יעיפו אותם מהדירה ומהאולפן", הסביר אז כהן לוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully