וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הנוצרים בישראל נגד אלטון ג'ון

אייל דץ

21.2.2010 / 17:09

כהני דת נוצרים מישראל לא אהבו את הראיון שהעניק הזמר למגזין Parade, בו כינה את ישו "אדם רחום, סופר אינטליגנטי והומו". לטענתם, "מדובר בהתבטאות שמקורה בבורות"

הסערה שעוררה התבטאותו של הזמר אלטון ג'ון לפיה "ישו היה הומו" מגיעה גם לישראל. לאחר שהליגה הקתולית גינתה את דבריו של ג'ון הגיע גם תורם של כוהני דת נוצריים מישראל. ג'ון אמור להופיע בישראל בחודש יוני ודבריו עוררו זעם רב בקרב כהני הדת. "אנחנו מכבדים את השירה של ג'ון, אבל מגנים את ההתבטאות שלו", אמר לוואלה! תרבות עורך הדין סעיד חדאד בשמם של הכהנים. "מדובר בהתבטאות שמקורה בבורות ולא מעבר לכך", הוא הוסיף. למרות דבריו של ג'ון, כהני הדת לא קראו להחרים את ההופעה של ג'ון בישראל ב-17 ביוני.

עו"ד חדאד זכור לציבור הישראלי כעורך הדין שהתלונן בשם הכהנים על המערכון של ליאור שליין בתוכנית האירוח שלו בערוץ 10, בו הציג את ישו כאדם שמן שהתמכר ללחם הקודש ומעולם לא הלך על המים. "המערכון לעג לישו ומריה והציג אותם באור משפיל ופוגע", טען חדאד, שהצליח להביא את הסערה עד הוותיקן ואילץ את שליין להתנצל במכתב.

הקרע לזעם הנוצרים הוא ראיון שהעניק ג'ון למגזין Parade ושהתפרסם ביום שישי האחרון. בראיון אמר ג'ון כי "ישו היה אדם רחום, סופר אינטליגנטי והומו שהבין את הבעיות של המין האנושי". ג'ון אמנם השתמש במילה "עליז" (גיי) שלה שתי משמעויות שונות, אך מיד בהמשך דבריו לא השאיר מקום לספק באשר לאיזו מהן הוא התכוון: "ישו רצה שנהיה אוהבים וסלחניים, אני לא יודע מה הפך אנשים לכל כך אכזריים. נסה להיות אישה עליזה במזרח התיכון - אתה תהיה חשוב כמת".

ג'ון יופיע באצטדיון רמת גן ב-17 ביוני ועד כה נמכרו למעלה מ-30 אלף כרטיסים להופעה. לפני מספר שבועות פנו אקדמאים בריטים לג'ון וביקשו שיבטל את המופע במחאה על יחס ישראל לפלסטינים. ג'ון לא הגיב לפניה ומכירת הכרטיסים למופע נמשכה כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully